Onkohan tässä miten paljon tinkivaraa?? Mitä luulette??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja taloton ämmä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

taloton ämmä

Vieras
http://kuluttaja.etuovi.com/crometapp/product/realties/common/public/search/item/item.jsp?portal=eo&.pkg=12061937263900&.pkg=12061937582990&.pkg=12061937263870&list_id=12061937676490&itemcmd=move1&itemgroup_id=50.1&itemgroup_id=50.7&item_id=41.884831

Mitä mieltä muuten olette tästä??

Alkuperäinen kirjoittaja Pajulanpirkkona:
Laskeskele et millasta neliöhintaa sillä alueella maksellaan ja mieti sen mukaan, näin ainakin itse tekisin

Neliöhinta ei ole paha, mutta sehän laskee minkä suurempi talo on kyseessä, eli veikkaan itse tinkivaraksi 50-100 000 ?, kun aika pitkään on mielestäni ollut myynnissä, joka viittaa ylihintaan.

Mua häiritsi että se taulu oli pienon vasemmalla puolella eikä keskellä:D Mutta oikeesti, oli hieno talo! En tiedä mitä tollasesta maksetaan, mutta ainahan tarjouksen voi tehdä. Ne joko hyväksyy tai ei hyväksy

Alkuperäinen kirjoittaja hannamaria:
Mua häiritsi että se taulu oli pienon vasemmalla puolella eikä keskellä:D Mutta oikeesti, oli hieno talo! En tiedä mitä tollasesta maksetaan, mutta ainahan tarjouksen voi tehdä. Ne joko hyväksyy tai ei hyväksy

:laugh: Ne oli varmaan linjannu sen taulun siihen lamppuun... On varmaa raavittu päätä et kumpaas ny katottas kun....

Yhteistyössä