Onkohan tässä taka-ajatuksia vai aivan vilpitöntä kaveruutta....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miettivä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

miettivä

Vieras
Sain syntymäpäiväonnittelut entiseltä kakkossuhteeltani ( mies ). Olemme suhteemme päättymisen jälkeen aika ajoin olleet yhteydessä lähinnä minun aloitteesta. Nyt kuitenkin mies laittoi viestiä minulle päin. Kertoi omia kuulumisia ja pyysi minuakin viestittelemään minun kuulumisia. Ehkä olen väärässä mutta rivien välistä oli luettavissa että on ajatellut minua enemmänkin.....
Oletko onnistunut olemaan tällaisessa tilanteessa vain ystävä?

Jos sinulla on parisuhde niin turhaapa mietit moista,.jos olet vapaa niin ihan rauhassa.
Viestejä tulee ja menee ei jokaisen kohdalle jäädä arpomaan. Ja onko sulla tunteita miestä kohtaan? Sekin ratkaisee.
Voit sikäli olla varma että on taka-ajatuksia, että harvemmin miehet jaksaa viesteillä naiselle jolta ei ole herumassa mitään.

Mutta vaikutat vähän haaveilevalta- oikeastaan varmaan toivot että hän olisi palavasti rakastunut ja saisit siitä romanttisen ongelman itsellesi- eiks oiskin kivaa?

kommenteista. Kaikki varmaan aivan oikeassa. Tuskinpa tässä tilanteessa nyt mitään hyvää päivää-kirvevartta juttua tarvii heitellä. Mutta miksipä ei..... Äh, mitäpä tätä tosiaan arpomaan tai sitten minulla niitä tunteita vielä on.

Yhteistyössä