Onkos ketään pitkittyneestä yskästä kärsivää paikalla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja anskuli74
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

anskuli74

Jäsen
11.03.2009
94
0
6
Kiinnosta kuulla millaista muilla on pitkittynyt yskä, onko taustalla allergiaa tai astmaa?

Mulla kun yskä jää tosi helposti päälle ja kestää kuukaudenkin. Mikään ei tunnu auttavan. Käytän astmalääkkeitä helpottamaan oloa. Yskä on tosi voimakas ja puuskat ei meinaa millään helpottaa.

Olen huomannut että töissä olo on huonompi kuin aamulla kotona ja kun asiakaspalvelusta on kyse niin ei oo kivaa.

Jauhoallergia ja pölyallergia on todettu mutta voikohan se olla vaan sitä.

Meidän 1-vuotias on yskinyt nyt käytännössä 2kuukautta lakkaamatta. Pahinta tuo on öisin. Tänä aikana ollaan syöty yksi antibioottikuuri ja useita yskänlääke"kuureja". Neuvolassa rampattu sata kertaa ja päivystyksessäkin kerran kun yskä meni niin pahaksi että mikään ei pysynyt sisällä. Taas yskänlääkekuuria määrättiin neuvolassa viime viikolla... Mitään allergiatestejä eivät tee. Suunnittelen menoa yksityiselle. :(

Alkuperäinen kirjoittaja Jesus Christ Superstar:
Mulla ei itsellä ole ollut, mutta tuttavalta loppui hyvinkin ärsyttävä kuiva yskä (myös astmalääkkeillä avustettu) kun huomasivat, että kananmuna-allergia oli yhä olemassa (ja siis kun munan välttely aloitettiin).

En minä osaa kirjoittaa enää fiksusti.

en ole kuullutkaan että jokin ruoka voi aiheuttaa yskää.

Alkuperäinen kirjoittaja BridgetJones:
Meidän 1-vuotias on yskinyt nyt käytännössä 2kuukautta lakkaamatta. Pahinta tuo on öisin. Tänä aikana ollaan syöty yksi antibioottikuuri ja useita yskänlääke"kuureja". Neuvolassa rampattu sata kertaa ja päivystyksessäkin kerran kun yskä meni niin pahaksi että mikään ei pysynyt sisällä. Taas yskänlääkekuuria määrättiin neuvolassa viime viikolla... Mitään allergiatestejä eivät tee. Suunnittelen menoa yksityiselle. :(

On ikävän kuuloista teilläkin ja harmi kun ei löydy syytä tuohon ongelmaan.

Alkuperäinen kirjoittaja BridgetJones:

astmaa ?

Yhteistyössä