Onkos kukaan polttanut Solina-somisteessa tavallisia tuikkuja?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

...

Vieras
Mulla ei noita tuikkivia ole kuin muutama enkä raaski niitä ostaa kun ovat niin törkeen hintaisia.
Ajattelin että kestääkö ne lasikipot jo poltan niissä tavallisia tuikkuja.
Kun noi tavallisethan kuumenee enemmän kuin tuikkivat.

ei niihin party liten tuikkivan muovisiin maljoihin kannata mennä laithaan kaupan tuikusta mitään! kaveri kokeili ja poltti melkein talonsa... seinä ja katto jouvuttiin korjaamaan. kaupan kynttilät palat kuumemmin mitä party liten kynttilät muovi sulaa.. ja näin ollen sytty palamaan. tapetti meni pilalle, hiilty,yms savuvahinko oli melkonen.

olen polttanu solinassa myös kaupan tuikkuja, 2 on haljennu. onneksi niitä saa varaosani uuet.

Alkuperäinen kirjoittaja narikka83:
ei niihin party liten tuikkivan muovisiin maljoihin kannata mennä laithaan kaupan tuikusta mitään! kaveri kokeili ja poltti melkein talonsa... seinä ja katto jouvuttiin korjaamaan. kaupan kynttilät palat kuumemmin mitä party liten kynttilät muovi sulaa.. ja näin ollen sytty palamaan. tapetti meni pilalle, hiilty,yms savuvahinko oli melkonen.

olen polttanu solinassa myös kaupan tuikkuja, 2 on haljennu. onneksi niitä saa varaosani uuet.

Mä oon käsittänyt ettei enää saisi kun ne on postunut valikoimista.

voi ne partyn tuikkivatkin roihahtaa, yks ihminen osti sellaisen kipon jossa oli lumihiutaleita ja laitto sinne partyn tuikkivan, se roihahti, ja hädissään hän oli siepannut isoäidinsä virkkaaman pöytäliinan jolla tukahdutti roihun. no arvokasliina meni ja party ei edes suostunut vaihtamaan astiaa, kun sen kuulema saa suht koht siistiksi pesemällä fairy vedellä, mutta kyllä siihen jäljet jäi.

entisenä konsulttina olen huomannu saman ettei korvata vaikka ensin luvataan takuu 6kk. etitään syytä kayttäjästä vaikka tuotteessa olis vika. 4kpl 3 sydänkyttilöitä olen lähettäny takasi -> savusit, palo kuopalle,yms vikoja. uut sain, onneksi.

tuttavalla meni uusi takka valuttavien kattauskynttilöiden takia pilalle, komeat rannut jäi.. ei korvannu mitään :(

Yhteistyössä