Onkos muita, jotka ei välitä karkeista tai suklaasta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kummastuttaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kummastuttaa

Vieras
Itse en ole koskaan välittänyt karkeista tai suklaasta ja tunnen olevani ihan kummajainen. Muut ihmiset nappaa karkin tai suklaan tuosta noin vaan ja syö sen, mutta minusta ne maistuu pahalta, liian makealta. Jos joku tuo tuliaisiksi suklaapatukan, se voi maata vaikka kuukauden kaapissa ennen kuin pystyn syömään palasen.

Onko muita kaltaisia? Suolainen ja "kunnon ruoka" mulle kyllä maistuu. Joskus vaan työpaikallakin tuntuu, että karkkia tuputetaan oikein väkisin ja pidetään ihan kummana, kun ei edes yhtä karkkia voi ottaa.

En tykkää suklaasta. Ainoastaan saaatan joskus leivonnassa käyttää. Karkin syömisen olen lopettanut ja oikeastaan näin vuosien jälkeen, en välitä enää niistäkään.
Olen huomannut myös tuon kummana pitämisen kun kieltäytyy :/

Minä en tykkää mistään karkeista, leivoksista, kakuista, pullasta jne. Suurin osa ihmisistä tuntuu loukkaantuvan, kun kieltäytyy tarjottavista herkuista, mutta onko se yhtään kohteliaampaa jos syön väkisin ja yökkäilen päälle?

Itse en ole koskaan välittänyt karkeista tai suklaasta ja tunnen olevani ihan kummajainen. Muut ihmiset nappaa karkin tai suklaan tuosta noin vaan ja syö sen, mutta minusta ne maistuu pahalta, liian makealta. Jos joku tuo tuliaisiksi suklaapatukan, se voi maata vaikka kuukauden kaapissa ennen kuin pystyn syömään palasen.

Onko muita kaltaisia? Suolainen ja "kunnon ruoka" mulle kyllä maistuu. Joskus vaan työpaikallakin tuntuu, että karkkia tuputetaan oikein väkisin ja pidetään ihan kummana, kun ei edes yhtä karkkia voi ottaa.

En minäkään oikein nameista välitä. Tai no, suklaa menee - Marabout ja Daim suklaa, mutta harvoin niitäkään tekee mieli.
Karkki.. No, karkkia ostan muutaman kerran vuodessa, ei yleensä maistu nekään. :)
Olen enemmän suolaisen ystävä, esim sipseillä tykkään herkutella, kohtuudella tietty...

Olen ihan samanlainen, makea ei maistu ollenkaan. Mun mielestä vaikka voileipä on parempi kahvin kanssa kuin joku kakku. Mutta jos vaikka näiltä palstoilta lukee tarjoiluja ristiäisiin tms niin ne ovat yltäpäältään makeaa täynnä, suolaisen ystäville vain joku voileipäkakku tai coctailpiirakat :D

Mun mies. Tosin ei se karkkia mitenkään inhoa ja saattaa joskus syödäkin leffaa katsoessa jos olen pussin tuonut tarjolle. Mutta ei se mitenkään himoitse mitään karkkia tai oikein muutakaan makeaa. Jos leivonkin niin saattaa ehkä yhden palan maistaa ja vaikka kehuu hyväksi niin enempää ei ota. Sipsit ja suolaiset herkut kyllä hänelle kelpaa.

en pidä, tulee huono olo makeasta. Nuorempana söin kyllä,
Mutta kun jättää vaan pois niin ei edes tee mieli enää.
Ihmettelen itsekin sitä miten paljon monet pystyy makeaa
mättämään, sehän väsyttääkin kovasti.

Suklaata en syö, en pidä siitä ollenkaan. Ihan tosi tumma suklaa menee ja on joskus jopa hyvää. Vaalea ei mene. Valkosuklaa on ihan hirveää...

Mutta salmiakki... Se on mun heikko kohta.

Yhteistyössä