Pikkukakkosen synnytyksestä asti (yli 2v sitten) on emättimen suuaukolla tuntunut sellainen pahkura, tai kai se on vähän niinkuin sitä limakalvoa pullistuu ulkopuolelle. Aattelin aiemmin että saattaisko se olla peräsuolenlaskeuma. Olen kuitenkin antanut sen olla. Mutta nyt kun olen alkanut käyttämään ehkäisyrengasta, olen huomennut, että sinne syvemmällekin on ilmestynyt kummia. Kolmas lapsi syntyi reilu puoli vuotta sitten. Ihan viimeisen muutaman viikon aikana tämä on aiheuttanut seksissäkin ongelmia. Penetraatio ei meinaa ihan heti onnistua. Siellä kun on sellalinen mutka ja siihen muodostuu sellainen tasku ja mies aina törmää siihen eikä usein pääse eka kerralla ihan perille asti sitte.
Oisko mulla nyt joku laskeuma vai oisko sinne syvemmälle tullu synnytyksessä jotain vaurioita, mitä kätilö ei nähnyt?
Olen kyllä aika kamala kun noin yksityiskohtaisesti kirjotan omasta värkistäni, mutta kun huolettaa. Olen aikeissa soittaa aikaa lääkärille tai gynelle asian tiimoilta, mutta aattelin että jos täältä sais jotain apuja siihen miten asiaa selittäisin hänelle...
Oisko mulla nyt joku laskeuma vai oisko sinne syvemmälle tullu synnytyksessä jotain vaurioita, mitä kätilö ei nähnyt?
Olen kyllä aika kamala kun noin yksityiskohtaisesti kirjotan omasta värkistäni, mutta kun huolettaa. Olen aikeissa soittaa aikaa lääkärille tai gynelle asian tiimoilta, mutta aattelin että jos täältä sais jotain apuja siihen miten asiaa selittäisin hänelle...