onkos täällä ketään muuta joka on ostanut lapsilleen ainoastaan yhteislahjoja tai max 1 per nuppi??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vinci
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vinci

Vieras
paketoin kaksi lahjaa yhteiseksi iloksi lapsille. kirjan ja pelin.
; D

mummuta ja serkut tädit ja sedät ostelee lahjat joka perheestä eli lahjoja tulee n4-7kpl kummallekkin jos erikseen ostavat molemmille. tai riippuen siitä ostaako mummut enempi kuin yhden..yleensä ollut pari pientä pakettia heiltä molemmille.

miettii tässä noita ketjuja jotka sanovat itse ostaneensa lapsille sen toistakytä lahjaa plus muut sukulaiseten lahjat päälle!!

hyvin tyytyväisiä on lapset olleet!!
; D

En yleensä osta omille ollenkaan. Nyt ostin kirjan. Ei pienet osaa mitään kaivata edes ja sukulaiset kyllä hoitaa sen lahjapuolen. En halua opettaa lapsiani materialisteiksi. Tehdään mieluummin asioita yhdessä.

Mä ostin tytölle yhden lahjan. Juuri käytiin ukin luona ja sieltä tais tulla joku 6-7 lahjaa yksinään, eli meillä ei todellakaan tarvitse montaa lahjaa ostaa kun mummit ja kummit ostaa senkin edestä. Ja hyvin on tyttö ollut tyytyväinen =)

Alkuperäinen kirjoittaja On:
En yleensä osta omille ollenkaan. Nyt ostin kirjan. Ei pienet osaa mitään kaivata edes ja sukulaiset kyllä hoitaa sen lahjapuolen. En halua opettaa lapsiani materialisteiksi. Tehdään mieluummin asioita yhdessä.

juu siis eka joulu taitaa olla jollon mekin lapsille annetaan lahjoja.
toi kirjakin on se mikä tuli jo puoltoista vuotta sitten kun liityin kirjakerhoon ja unohdin sen kaapin perälle kun en kesällä viiittiny joulutarinoita lukea ; D
pelinki ostin kaupasta lähinnä kun halvalla sain....
muuten ei oltas tänäkään vuonna ostettu mitään!
tuleehan sitä ostettua niinä vuoden muina päivinä sitten kuitenkin kaikkea!!

Alkuperäinen kirjoittaja Valon kantaja:
Mulla on molemmille 4-6 pakettia. Kun en sitten viitti siihenkään luottaa, et sukulaisilta mitään kasaa tulis. Meille ne ei oo lahja automaatteja.

juu ei mekään odoteta että niitten pitää ny niin ja niin monta antaa....
mut meillä sovittiin että tänä vuonna lahjotaan vaan lapset eli aikuiset saavat vaan ruuan(ollaan se yhdessä laitettu)
joten tiedän että saa sen yhden lahjan per perhekunta...

Yhteistyössä