Onkos teillä koskaan jäänyt sitä hälytintä vaatteisiin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tossuliini
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tossuliini

Vieras
Mä tänään ostin s-marketista sellasen trikootakin itelle ja maksoin kaikki ostokset kassalla ja tulin tänne kotiin sitte ja rupesin ottamaan sitä takkia muovipussista kun äkkäsin että mitä helkuttia, että oli jäänyt hälytin takkiin kiinni. Tyttö sanoi että nyt äiti meet takasin että ne irrottaa sen ja olihan se käytävä kaupassa, eihän sitä ite olis saanut otettua millään irti. Mä sanoin että oli kassatytölle käynyt vahinko niin ei mitään, se yks naisista otti sen hälyttimen pois takista ja pääsin sitte lähtemään takasin kotiin. Arvatkaa vaan miten mua nolotti vaikkei mun vika ollutkaan.

Ei oo jäänyt, mutta menin kauppaan ja hälytin alkoi soimaan...siinä ihmeissäni seisoin ja kaikki ihmiset möllötti että mitähän pöllinyt. olin siis vasta menossa sinne.
Vartija tuli paikalle ja pyysi sivummalle, tutki kassin, selitin että just tulin kauppaan ovesta.
Kassissa parikolme kk:tta aiemmin ostettu huulipuna, jonka viivakoodi(sellanen tarra) oli aktivoitunut uudelleen, selvisi kun kävi sellaisella pienellä laitteella kaikki läpi. En kyl ikinä kuljeta enää mitään mukana kauppaan, kun kerran aiemmin ostetuissa voi viivakoodit uudelleen aktivoitua. :(

On jäänyt. Kaiken lisäksi hälytin ei hälyttäny siinä kaupassa mistä tuotteen ostin vaan vasta seuraavassa liikkeessä... Oli todella kiva heti kaivella vartijan kanssa kassia ja kuittia.

Alkuperäinen kirjoittaja Moppi:
Ei oo jäänyt, mutta menin kauppaan ja hälytin alkoi soimaan...siinä ihmeissäni seisoin ja kaikki ihmiset möllötti että mitähän pöllinyt. olin siis vasta menossa sinne.
Vartija tuli paikalle ja pyysi sivummalle, tutki kassin, selitin että just tulin kauppaan ovesta.
Kassissa parikolme kk:tta aiemmin ostettu huulipuna, jonka viivakoodi(sellanen tarra) oli aktivoitunut uudelleen, selvisi kun kävi sellaisella pienellä laitteella kaikki läpi. En kyl ikinä kuljeta enää mitään mukana kauppaan, kun kerran aiemmin ostetuissa voi viivakoodit uudelleen aktivoitua. :(

Noi "viivakooditarrat" kannattaa repiä meikeistä pois ostamisen jälkeen, eivätpä enää aktivoidu uudestaan. ;)
Ja ite oon oppinu että tarkistan aina vaatteen kassalla, ennen pussiin laittamista, ettei oo jääny hälyä mihinkään... suosittelen tekemään samoin. =)

No hemmetti, mä ostin muutamia vuosia sitten citymarketista uuden lompakon ja jotain vaatetta. Tyytyväisenä sit menin ostoksineni kotiin. Seuraavan pari kuukautta laitteet piipitti kilpaa kun niiden ohi kävelin, eikä mitään tietty mistään löytynyt. Kerran olin jopa vartioiden kopissa! Viimein tajusin, kun olin taas kerran sen saman citymarktin kassalla, et se on se pirun lompakko joka laittaa ne laitteet piipittämään. Sanoin sille kassalle et mä en liiku mihinkään ennen kun oot tutkinu tän lompakon, vika on pakko olla siinä. Hän sit aikansa tutki, ni siellä jossain ihan pienen sivulokeron alla oli sellanen hälytystarra :kieh: Teki mieli iskeä se sen kassaneidin selkään kaiken sen pari kuukautta kestäneen piipitys- ja nolaussekoilun johdosta |O

Jäi joskus pojan talvilakkiin. Mies sit jollain irrotti sen. Ja kerran alkoi kassalla hälytin soimaan, ja siinä sitten myyjä pyysi sivuun. Jouduin riisuun tytön melkein kokonaan, kunnes selvis että vuosikausia sitten ostetut kengät piippas. Oli se noloo kun ihmiset katto ja tyttö huusi minkä kerkes.

Alkuperäinen kirjoittaja NoMilkToday:
Alkuperäinen kirjoittaja Moppi:

Noi "viivakooditarrat" kannattaa repiä meikeistä pois ostamisen jälkeen, eivätpä enää aktivoidu uudestaan. ;)
Ja ite oon oppinu että tarkistan aina vaatteen kassalla, ennen pussiin laittamista, ettei oo jääny hälyä mihinkään... suosittelen tekemään samoin. =)

joo nykyisin ei oo enää tarroja missään, siitä oon pitänyt huolen
=)

Mulla jäi vaatekaupassa puseroon ja ihmettelen, etteivät hälyttimet soineet siinä ulos astuessa. Mutta kun menin sen jälkeen kenkäliikkeeseen, niin johan pärähti sisään astuessa hälyttimet soimaan. Etsittiin kenkämyyjän kanssa kasseistani "syyllinen" ja hän poisti sen. Ei katsonut kuittia, vaikka tarjosin. Oli erittäin ystävällinen kenkämyyjä ja teki mieli mennä antamaan sille vaatemyyjälle sapiskaa, mutta enpä sitten jaksanut.

Alkuperäinen kirjoittaja Tsirppa:
Sanoin sille kassalle et mä en liiku mihinkään ennen kun oot tutkinu tän lompakon, vika on pakko olla siinä. Hän sit aikansa tutki, ni siellä jossain ihan pienen sivulokeron alla oli sellanen hälytystarra :kieh: Teki mieli iskeä se sen kassaneidin selkään kaiken sen pari kuukautta kestäneen piipitys- ja nolaussekoilun johdosta |O

No eihän se sen kassan vika oo!! :o
Raukkaparka vaan joutui itekki hankalaan tilanteeseen ku ei sitä piipityksen aiheuttajaa löytynyt! Mutta ymmärrän vihastuksen.

Nimi. kokemusta on =)

Olen kova ostelemaan vaatteita! Nyt en enää mene Robin Hood liikkeeseen. Hälytin rupesi soimaan ensi kerran 40 vuoteen, minulla oli kaksi vuotta vanhat housut jalassa joita olin pitänyt ja pessyt. Kun ruvettiin tutkimaan laitteella, löytyi lappu reiden alapuolelta housun punttiin oli ommeltu lappu, jossa luki että leikkaa tämä irti ennen käyttöä. En ollut huomannut koko lappua koska se oli niin alhaalla eikä ylhäällä sivussa. Parempi on sellainen hälytin joka otetaan kassalla heti irti. Kyllä näitä vaatekauppoja riittää joissa hälyttimet ei ole mmeltu vaatteeseen suoraan kiinni.Yksi kauppa pois shoppailusta.

Yhteistyössä