Onks kellään kokemuksia Tradolan-lääkkeestä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kivulias!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kivulias!

Vieras
Tuota lääkettä määrättiin koviin kipuihin. Aiemmin käytin panacodia, joka auttoi muutaman päivän ajan, söin sitä 2 viikkoo ja sit ku lopetin tuli 5päivää kestäny päänsärky. Burana 800mg ja 1g panadol ollut myös käytössä, joista ei apua ollenkaan.
Jääkö tuohon Tradolaniin helposti koukkuun? :o Apteekista käskivät aluksi kokeilla että millanen vaikutus sillä on. Kunhan auttaa ees vähän kipuihin että jaksais seuraavaan lääkärin aikaan... :/

Se ihan riippuu ihmisestä, eli on henkilökohtasta miten toimii. Jotkut menee yhdestä ihan tiutau ja kivut häipyy (ja koukuttuu nopeasti), ja toisilla sitten ei vaikuta mitään kipuun, eikä mene päähän. Minä oon näitä jälkimmäisiä, eli ei ole kyseistä lääkeaineesta mitään hyötyä, ei mene päähän eikä ole mitään koukkuja tullut.

Se ihan riippuu ihmisestä, eli on henkilökohtasta miten toimii. Jotkut menee yhdestä ihan tiutau ja kivut häipyy (ja koukuttuu nopeasti), ja toisilla sitten ei vaikuta mitään kipuun, eikä mene päähän. Minä oon näitä jälkimmäisiä, eli ei ole kyseistä lääkeaineesta mitään hyötyä, ei mene päähän eikä ole mitään koukkuja tullut.

Mitenköhän nopeesti toi lääke alkaa vaikuttaa? Otin sen jtn tunti sitten ja samanlainen puristava vanne tuntuu päässä kuin panacodia käyttäessäkin. Lisäks sydän hakkaa tuhatta ja sataa..

Mulla ei ole sydän hakannut. Olen ottanut yleensä noin 2 tuntia
ennen nukkumaanmenoa.
Nyt on niin kovat kivut, että olen ottanut 3 vuorokauden aikana,
Hiukka on töhnäinen olo päässä.
Menee varmaan 2-3 tuntia kun rupeaa vaikuttamaan.

Mulla ei ole sydän hakannut. Olen ottanut yleensä noin 2 tuntia
ennen nukkumaanmenoa.
Nyt on niin kovat kivut, että olen ottanut 3 vuorokauden aikana,
Hiukka on töhnäinen olo päässä.
Menee varmaan 2-3 tuntia kun rupeaa vaikuttamaan.

Kivut kyllä tuntuu kadonneen mut toivottavasti ei joka kerta tuu tätä "puristavaa vannetta" päähän. Panacodissa se "puristava vanne" tuntui otsan ja ohimoiden kohdalla, nyt tuntuu kokonaan pään ympärillä.

No mut jospa tän avulla sais nukuttua ekaa kertaa viikkoon enemmänku 3 tuntii yössä.

Jännä muuten että erikoislääkäri sanoo että ei osaa auttaa kipuasiassa ja se sano että kannattaa lopettaa panacodin syöminen koska ei haluu musta nistiä, mut sit tk:ssa ja päivystyksessä määräävät tollasia kuten tää ja se panacod...

Hirvee tuskanhiki ja huono olo, tuntuu että kohta lentää oksennus jos nousee sängystä ylös.

Tuskinpa hirveesti tulee tänäkään yönä nukuttua ku on tämmönen olo ton lääkkeen seurauksena.

Mä haluan vaan nukkua mut se tuntuu olevan täysin mahdotonta.

Jos tota lääkettä rupee käyttää koviin kipuihin ni mitenköhän usein tollasia sivuvaikutuksia oikein tulee? Yö oli yhtä tuskaa!

Tuskanhiki päässä, kiristävä vanne päässä, huono olo ja välil tuntu että oksennus lentää ja välil tuntu että tukehtuu! :o :o

Kivut kyllä lähti ehkä 4:ksi tunniksi, saman ajan oli noita sivuvaikutuksia. Nyt on tullu kivut takas ja sivuvaikutukset onneks kadonneet!

Sit jos tota lääkettä käyttää ja tuleekii siihen riippuvuus(kuten panacodiin 2:ssa vkossa.), ni onko sillon sit riippuvuusoireet samanlaisia? Taitaa olla parempi jättää syömättä ks.myrkky ja kärsiä kivuista ortopedin aikaan asti. Ku ei mee mun ymmärrykseen se että erikoislääkärit sanoo ettei osaa auttaa kipuasiassa vaan lähettää erik.lääkäriltä toiselle mut sit tk-lääkäri tyrkkää heti tollasia myrkkyjä kouraan!

Sain taas pari tuntia nukuttua, aivan hirveetä painajaisunta... Taas on sellanen outo tunne kurkussa, vaikka sen lääkkeen ottamisesta on jo 12-tuntia.

Hyi h*lvetti, en ikinä enää ota sitä! Ei voi olla sillei että ei oo muita lääkkeitä kipuihin ku jotain tollasia myrkkyjä, joiden haittavaikutukset on moninkertaiset hyötyihin verrattuna.

Kipujakin pahempaa on se etten saa nukuttua melkein ollenkaan!

Ja vaikka nukku yöllä klo 23-00 ja klo 4-7.30 ja klo 8.40-10.20, ni silti tuntuu ettei olis nukkunu ollenkaan. No eipä tossa hirveenä unta tullutkaan.

Yhteistyössä