M
Minä vaan
Vieras
...vai onko tää normaalia. Ollaan miehen kanssa vuorotöissä ja laps on hyvin vähä hoios ku pystytään molemmat hoitamaan häntä ku vapaat osuu niin eri aikoihin. Tää on muuten aivan loistava juttu...mut niinä päivinä ku mä oon töis ni mies ei saa kotona tehtyä mitään muutakun mitä on pakko, siis lapsen hoion ja ruokailun. Ku tuun kotia , ni yleensä meil o kauhea siivo, ei saa ees roskia roskiin. Sit ku tuun mies menee päikkäreille ja mä rupeen siivoon ja hoitaan asioita jne.
Sit ku taas toisinpäin et mies töis jne. tää menee myös heti päikkäreille ku kotia tulee. Leikkii ehkäpä hetken pojan kanssa. Näin siis lähes yleensä. Joinakin päivinä saattaa olla vään aktiivisempi.
Itellä vaan meinaa olla väsy ku eipä oikeen omille asioille meinaa olla aikaa. Lapsellekin haluis antaa enemmän aikaa töitten jälkeen, mut kai noita kotitöitä on myös pakko tehä.
Sit ku taas toisinpäin et mies töis jne. tää menee myös heti päikkäreille ku kotia tulee. Leikkii ehkäpä hetken pojan kanssa. Näin siis lähes yleensä. Joinakin päivinä saattaa olla vään aktiivisempi.
Itellä vaan meinaa olla väsy ku eipä oikeen omille asioille meinaa olla aikaa. Lapsellekin haluis antaa enemmän aikaa töitten jälkeen, mut kai noita kotitöitä on myös pakko tehä.