Onks kellään tämmöstä noloa "vaivaa"?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja paukku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

paukku

Vieras
Mä oon aina jännittäny mahallani ja jos syön kylässä mulla rupee helposti kiertää mahassa. Nyt synnytyksen jälkeen mulla pääsee joskus paukkuja ihan yhtäkkiä vaikka oon treenannu lantionpohjanlihaksia ja mitään pissankarkailua tai muuta ei oo ja lihakset pitäs olla ihan ok. Mä en kehtaa syödä missään muualla, kotona yksikseni vaan koska mulla rupee kiertää mahassa ja se tulee niin äkillisesti. Ärsyttävää!

Joo gefilusmehuja oon juonu, mut mä luulen että tää on enemmänki henkinen juttu. Kun tiiän et mulla rupee kiertää mahassa ni se sitten tapahtuu. Kiva aina selitellä ettei oo nälkä tai jotain et on maha vähän kipeenä vaikka ois tarjolla mitä herkkuja. Ja ennen raskautta mä pystyin pidättelee paremmin, nyt näit vahinkopaukkuja pääsee ja joskus yksikseen ollessaki rupee hävettää. Joskus rupeen kaupan kassajonossaki miettii et jos nyt pääsis paukku ni johan taas rupee kiertää mahassa.

Täällä on ihan samaa vaivaa.. ja etenkin toi, että kun asia tulee mieleen, ni se kiertäminen alkaa samantien. On oikee noidankehä. Oon ihan viimesilläni raskaana, enkä ollu kyllä ees tullu aatelleeks että tää vaiva nyt raskauden jälkeen pahenis, kauhulla odotan miten käy.