Onks kukaan nähny mun seksihaluja? Saa palauttaa jos on tavattu!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kun ei kiinnosta ni ei kiinnosta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kun ei kiinnosta ni ei kiinnosta

Vieras
Nuoremman lapsen jälkeen (nyt 9kk) Mun seksihalut on hävinny jonnekin teille tietymättömille. Ahdistaa ajatuskin seksistä. Toisaalta ahdistaa myös tää haluttomuus. Mut kun ei vaan kiinnosta. Mies sillon tällön yrittää ja joskus oon suostunuki ja sit alkaa sattumaan. Yleensä mietin verukkeita millä pääsis pois pälkähästä. Oonpa joskus näytelly nukkuvaakin ja mies sit aamulla todennu et olit aika väsyny kun nukahdit tosi äkkiä... Ja mä nyt en sit kaipaa tähän mitään vinoilu vastauksia.

Täällä yksi lisää...kun ei kiinnosta niin ei. Kaikki muu on mukavampaa, käydä salilla tai köllötellä sohvalla karkkipussin kanssa leffan ääressä, jopa netti menee edelle...mutta seksi ei vaan kiinnosta ja se on tietysti miehelle kova paikka :(

Ai. Luin otsikon ja ajattelin liittyä pinoon, mutta ette kaipaakaan mua tänne, sillä mulla on ollut halut kateissa kolmisen viikkoa...

Mutta jos ap vaikkapa imetät vielä, tai oot hiljan lopettanut, hormonitoiminta ei ole vielä ennallaan. Se on oikeasti hormoneista(kin) kiinni!

Alkuperäinen kirjoittaja Rigel:
Ai. Luin otsikon ja ajattelin liittyä pinoon, mutta ette kaipaakaan mua tänne, sillä mulla on ollut halut kateissa kolmisen viikkoa...

Mutta jos ap vaikkapa imetät vielä, tai oot hiljan lopettanut, hormonitoiminta ei ole vielä ennallaan. Se on oikeasti hormoneista(kin) kiinni!

Imetän kyllä, mut ei ne esikon kanssa hävinny imetyksenkään aikana minnekään Mut jospa ne imetyksen jälkeen palailis. Ja jos aktiin suostuu ni tosi nopeesti alkaa koskemaan eikä sit ihan miehen takia viittis heti lopettaa.

Mulla oli tän toisen lapsen jälkeen tosi vähissä halut.. 7kk meni ihan tuosta noin vaan etten montaa kertaa ollut itse ehdottamassa. Monesti torjuin miehen ehdoteluja :(

Itsellä kans meni ihan kaikki ennen seksin edelle, ja tosiaan koneella olokin oli kivempaa...

Sit lopetin imetyksen siinä 7kk synnytyksestä, melkein kuukausi meni ja nyt taas elämä loistaa ;)

Ennen meillä oli seksiä ehkä kerran kahteen viikkoon, viime viikolla tehtiin ennätys, 4x!! Joista kolme oli peräkkäisinä iltoina =)

Että elä menetä vielä toivoa kuitenkaan ;)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Rigel:

Imetän kyllä, mut ei ne esikon kanssa hävinny imetyksenkään aikana minnekään Mut jospa ne imetyksen jälkeen palailis. Ja jos aktiin suostuu ni tosi nopeesti alkaa koskemaan eikä sit ihan miehen takia viittis heti lopettaa.

Mulla sama juttu, esikoisen imetys ei vienyt haluja, kakkosen kyllä =(

minulla ollut kateissa esikon syntyästä lähtien... poika nyt 2v 1kk... imetin pojan 2kk vanhaksi ja sit loppu maidon tulo... eikä tullu takas halut :/ vauva saatiin alulle liukuvoiteen voimalla ja hammasta purren... nyt rv 15+3.... jospa tulevall synnytyksellä olis vaikutus että halut tulis takasi

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mulla oli tän toisen lapsen jälkeen tosi vähissä halut.. 7kk meni ihan tuosta noin vaan etten montaa kertaa ollut itse ehdottamassa. Monesti torjuin miehen ehdoteluja :(

Itsellä kans meni ihan kaikki ennen seksin edelle, ja tosiaan koneella olokin oli kivempaa...

Sit lopetin imetyksen siinä 7kk synnytyksestä, melkein kuukausi meni ja nyt taas elämä loistaa ;)

Ennen meillä oli seksiä ehkä kerran kahteen viikkoon, viime viikolla tehtiin ennätys, 4x!! Joista kolme oli peräkkäisinä iltoina =)

Että elä menetä vielä toivoa kuitenkaan ;)

Tän 9kk aikana (+ihan loppuraskaus) en oo ehdottanu kertaakaan. Aina on ollu mies asialla. Mutta en menetä toivoani ihan vielä.

Mä kyllä heitän jo kirveen kaivoon... poika on vuoden ikäinen ja haluja ei edelleenkään yhtään. En ole imettänyt, joten hormoonejakaan ei voi syyttää. Ei ole siitä kiinni, että mies ei kiinnostaisi, mutta johonkin karkuun ne halut vaan lähti. Miten ne sais nopeasti taas kiinni? nim. ennen seksiä vähintään joka päivä, nyt hyvä jos pari kertaa kuukaudessa...

Minä olen tavannut miehiä, jotka kertovat heidän vaimoillansa seksihalujen olevan kadoksissa...siis, juteltu ollaan eikä muuta. Että älkää nyt mulle alkako saarnata tästä. Kyllä ne miehet ihan oikeasti kärsivät siitä, että halut on kadonneet. Ehkä hormooneilla kuitenkin on oma osansa tässä asiassa. Pieni lapsi vaatii aikaa ja elämäntilanne muuttuu niin ne halut vain katoavat jonnekin. Itsekin olen tämän kokenut, enkä järjellistä syytä siihen löytänyt. Toisaalta sääli miestä mutta toisaalta on se mieskin siinä lapsenteko puuhassa ollut mukana ja pitäisi jaksaa hyväksyä asia ja odottaa, että ne halut sieltä joskus vielä löytyvät. Miehen pitäisi osata tarjota vaimolle omaa aikaa, että saa rauhassa palautua ja on valmis taas sekstailun maailmaan. Pakkopulla ei kiehdo ketään, se vaan lisää tuskaa ja pitkitää halujen löytymistä.

Ne on varmaan tulleet tänne :o

En tiedä mikä elämän kevät mulla nyt alkoi, mutta p**ettaa ihan hillittömästi kaikki mikä liikkuu!
Ja pari vuotta ovat olleet kadoksissa, että sikäli outoa tämä äkkinäinen muutos. Tai sitten johtuu siitä kun poistatin kierukan...

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:

En tiedä mikä elämän kevät mulla nyt alkoi, mutta p**ettaa ihan hillittömästi kaikki mikä liikkuu!
Ja pari vuotta ovat olleet kadoksissa, että sikäli outoa tämä äkkinäinen muutos. Tai sitten johtuu siitä kun poistatin kierukan...

Kumpiko kierukka sulla oli?

Alkuperäinen kirjoittaja halu:
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:

Kumpiko kierukka sulla oli?

Hormoni. Kaikkea vaivaa oli joten poistatin mokoman.

Yhteistyössä