Onks menny muka överiksi?? Muumimukeista :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja uus keräilijä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

uus keräilijä

Vieras
Aloitin keräämään niitä toissaviikolla, nyt mulla on stockmann (29,90), hurraa (25e), niiskuneiti (13e), muumipeikko (13e), primadonnan hevonen (16,90e)ja talvimetsä (16e), sekä rakkaus (10e)

Stokkan mukin ostin tosin jo silloin kun se tuli, en ajatellut alkavani keräilemään, mut tähän on tultu :D

Mies sanoo et jos noin monta mukia hommaa reilussa viikossa ni överiks on menny. MUTTA, nehän pitää ostaa nyt kun vielä halvalla saa :)

Vielä aion ostaa ennen kesää hemulin ja vilijonkan (huomenna käyn ostamassa molemmat, sanoi mies mitä hyvänsä)

Eihän tää viel överiks oo menny?? Haluaisin tietty vaikka ja mitä (perhe, ruskea nipsu jne) mut ne on jo niiiiiin kalliita etten viitti.

Joskus aiemmin keräilin näitä myös, silloin oli ruskeat nipsut (oli juuri poistumassa), perhe jne mut menin ja myin kaikki kirpparilla, HARMITTAA

Mut nyt mulla on pari erikoismukiakin + sitten nuo viimevuoden kausimukit :) ja pari poistunuttakin, eiks oo hyvä alku? Eihän niitä kaikkia tartte saadakkaan jos joutuu kipeäksi ittensä maksamaan, mun raja on max 30e/muki

No ite ajattelin, että ostan vain tällaisia mitä ei kohta enää saa. En siis osta noita tavallisia, paitsi sitten kun ne poistuvat. Tuo rakkausmuki mulla nyt on, mutta enivei :D

Ihan käytössä kaikki ovat, en ala enää vitriinikeräilijäksi...

Muuten, koska se kesämuki tälle vuodelle tulee kauppoihin? Ettei taas tartte ostaa jälkikäteen jostain kalliilla... Tosin noi viime vuoden maksoi 16 ja 17e et ei kovin paljon enemmän mitä kaupassa (toisen löysin viel honkkarista)

Kolme kybää on hyvä raja, kallein muki maksaa muutama tuhat euroa :) Osasta mukeista pyydetään aivan järjettömiä hintoja. Muutama vuosi sitten myin muutaman joulumukin ja sain niistä melkein 500 euroa, hulluja nuo keräilijät. Käyttötavaraa mun mielestä.

mä en oikein koskaan ole ymmärtänyt tuota muumimuki villitystä.. olen varmaan ainut suomalainen jolla ei yhtään muumimukia ole.
aaltomaljakkoakin ilman pärjäsin viime jouluun asti, jolloin joku sen mulle lahjaksi keksi antaa.. nooh, tuolla ne vitriinin perällä kerää pölyä muiden turhien kippojen kanssa.

Niimpä, eikä se ollut mikään hetken myynnissä ollut muki edes. Niiskuneiti ja muumipeikko on kans varmaan jokusen vuoden päästä samoissa hinnoissa

Mites muuten ku ostin ton niiskuneidin ja siinä oli lasitteesss pieni kuoppa, siis alareunasta puuttuu lasitetta pieneltä alueelta.

Onko se kakkoslaatua vai onko niissä vaan tollasia välillä

Mä aloin kerää kuukaus sit ja oon ostanu ne kaikki kaupassa olevat siis ne mitkä maksaa sen n.14e :D Sit mul on hurraa ja talvimetsä. Mistä löysit Primadonnan Hevosen?! Mä oon ettinyt sitä kauan!!

Alkuperäinen kirjoittaja uus keräilijä;28112190:
Mä aloin kerää kuukaus sit ja oon ostanu ne kaikki kaupassa olevat siis ne mitkä maksaa sen n.14e :D Sit mul on hurraa ja talvimetsä. Mistä löysit Primadonnan Hevosen?! Mä oon ettinyt sitä kauan!!

Ap,anteeksi otin sun nimimerkin vahingossa! :(

Löysin hongkong tavaratalosta, yks sinne vielä jäi :) Siel oli myös muumipeikko kulhoja ja yhes toises kaupas oli iso pino primadonnan heppa kulhoja... Ne jätin kauppaan kun ajattelin kerätä vaan mukeja :D

Ei oo montaa kuukautta kun oli vielä 3 lumileikkejä mukia 12 e /kpl mut jätin kauppaan, harmittaa vähän

tost oon kyl ylpee, et mul on stokkan muki :D ja periaatteessa oon saanu sen ilmaiseks ku myin toisen mukin pois ja sain siitä niin paljon mitä ne maksoi yhteensä :D

Kyl tää vissiin vähän överiks on menny ku käytiin 7 aikaan vielä kattomassa tarjoustalon mukivalikoima :D pakko saada heti kaikki nyt :P

No enää ei ole kuin hemuli ja vilijonkka, sit seuraavaks ostan mukin kesällä kun tulee se kesämuki, KOSKA SE TULEE KAUPPOIHIN?

Ellei sit tuu vastaan jotain edullista mukia, saippuakuplia ois ollu 26e kirpparilla, pitäisköhän se viel hakea :P

[QUOTE="a p";28112242]Löysin hongkong tavaratalosta, yks sinne vielä jäi :) Siel oli myös muumipeikko kulhoja ja yhes toises kaupas oli iso pino primadonnan heppa kulhoja... Ne jätin kauppaan kun ajattelin kerätä vaan mukeja :D

Ei oo montaa kuukautta kun oli vielä 3 lumileikkejä mukia 12 e /kpl mut jätin kauppaan, harmittaa vähän[/QUOTE]

Meijän hong kogissa on niitä ja ajattelin mennä huomenna ostamaan. 18e maksoi,mutta ei ole tota primadonna mukia!! :(

mun viimeisin ostos on toimisto 140e. muita ysäreitä mulla on muumit maalaa, piirrustus, rauha, keltainen mamma, roosa mamma, pullopostia, keltainen myy, ongella, sit on iltapurjehdus, ruskee nipsu, joulu 04-05, stoccaa 3kpl, hurraa 3kpl ja kaikki kaupasta saatavat. lautasista puuttuu ruskea nipsu ja nuuskamuikkunen. :)

[QUOTE="a p";28112269]tost oon kyl ylpee, et mul on stokkan muki :D ja periaatteessa oon saanu sen ilmaiseks ku myin toisen mukin pois ja sain siitä niin paljon mitä ne maksoi yhteensä :D

Kyl tää vissiin vähän överiks on menny ku käytiin 7 aikaan vielä kattomassa tarjoustalon mukivalikoima :D pakko saada heti kaikki nyt :P

No enää ei ole kuin hemuli ja vilijonkka, sit seuraavaks ostan mukin kesällä kun tulee se kesämuki, KOSKA SE TULEE KAUPPOIHIN?

Ellei sit tuu vastaan jotain edullista mukia, saippuakuplia ois ollu 26e kirpparilla, pitäisköhän se viel hakea :P[/QUOTE]

Minusta tuntuu, että olet mennyt sekaisin. Onko lääkitystäsi juuri muutettu?

Mä en ole koskaan kerännyt muumimukeja, silti mulla on esim. 5 lumilyhtyä ja iso kasa muita sekä niitä kulhoja. Ovat meidän käyttöastiat, tykkään ku ne on värikkäitä ja hauskoja. Valitsen mukin aina mielialan mukaan :D eikä ole (vielä) yksikään hajonnut vaikka vauva välillä ehtii heitellä lattialle!

Yhteistyössä