Onks mulla jotenkin epänormaaleja lapsia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja neuvoja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

neuvoja

Vieras
Kun joka päivä täällä puolustetaan hoitoa ja esim tänään ip kerhoa sillä et lapsi itse haluaa ja tahtoo sinne mennä.

Mun lapset on aina halunneet mielummin olla kotona kuin hoidossa. Iltapäiväkerhosta on tapeltu pitkiä toveja kun mä olin koulussa kanssa enkä halunnut toista yksin kotiin. Kun oon ollu vauvan kanssa kotona ei puhettakaan että olisivat hoitoon halunneet.

Kavereista tykkäävät ja niiden luona käyvät jos kaverit ei oo meillä. Mut kaikki laitokset on :( koulu on kuulema kivaa kuiteski.

Mitä mä oon tehny väärin kun noi viihtyy paremmin kotona kuin hoidossa?

Alkuperäinen kirjoittaja neuvoja:
Kun joka päivä täällä puolustetaan hoitoa ja esim tänään ip kerhoa sillä et lapsi itse haluaa ja tahtoo sinne mennä.

Mun lapset on aina halunneet mielummin olla kotona kuin hoidossa. Iltapäiväkerhosta on tapeltu pitkiä toveja kun mä olin koulussa kanssa enkä halunnut toista yksin kotiin. Kun oon ollu vauvan kanssa kotona ei puhettakaan että olisivat hoitoon halunneet.

Kavereista tykkäävät ja niiden luona käyvät jos kaverit ei oo meillä. Mut kaikki laitokset on :( koulu on kuulema kivaa kuiteski.

Sä haet täällä kehuja omasta erinomaisuudesta. Hei, mä kerron salaisuuden, melkein kaikkien vanhempien lapset tykkää olla mieluummin kotona, mutta joskus siihen ei ole mahdollisuutta...

Alkuperäinen kirjoittaja ärsyttävä:

?

Sä haet täällä kehuja omasta erinomaisuudesta. Hei, mä kerron salaisuuden, melkein kaikkien vanhempien lapset tykkää olla mieluummin kotona, mutta joskus siihen ei ole mahdollisuutta...

En hae kun sitä miten tyhmää on perustella hoidossa oloa sillä että 4-6v HALUAA ;)

Olethan äiti lapsille ja varmaan niin ihana, että lapset haluaa olla sinun kanssasi.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Miksi tämä ja muutama muu on asioita jotka lapsi saa kun haluaa, sit kun se sama lapsi haluaa kaupassa tikkarin niin ei saa.

No miksi ei sais käydä kerhossa jos haluaa,en oikein ymmärrä?Ja on vähän eriasia tuo.Saa meilläkin lapset mennä esim.pihalle,koska haluavat,mutta eivät autotielle jos haluavat.Johonkin ne rajat on vedettävä ja minusta se on ihan jokaisen oma asia mihin ne haluaa vetää.Onhan lapsiakin erilaisia.Miksi ei voi hyväksyä sitä että jonkun lapsi voi nauttia hoidossa olosta?

Yhteistyössä