Onks tää omituista käytöstä mieheltä?

Endless Sacrifice

Aktiivinen jäsen
08.06.2006
7 728
1
36
Eilen aamulla mä heräsin n. kahdeksalta, ja huomasin että miehen puhelimeen oli tullut 3 soittoa. Mies heräs sitten joskus kymmenen jälkeen ja mä sanoin sille että on soitettu. Mies katto puhelimen, ei soittanut kenellekkään koko päivänä eikä sanonu mulle kuka on soittanut.

Saanko mä loukkaantua siitä ettei mulle kerrota kuka on soittanut?

Olen utelias! :ashamed:

Jos haluaa tietää, pitää kysyä suoraan. Ei saa loukkaantua. Meillä tuo on ihan normaalia, varsinkin jos äitini soittelee enkä jaksa soitella sille aina takasin :)

No et todellakaan saa loukkaantua. Suomessa on kirje ja puhelinsalaisuus yhä voimassa eikä kenenkään tarvi kertoa puheluistaa yhtään kellekään. Jos se oli vaikka puhelinmyyjä tai äitinsä.

Alkuperäinen kirjoittaja Endless Sacrifice:
Alkuperäinen kirjoittaja voi luoja taas:
No et todellakaan saa loukkaantua. Suomessa on kirje ja puhelinsalaisuus yhä voimassa eikä kenenkään tarvi kertoa puheluistaa yhtään kellekään. Jos se oli vaikka puhelinmyyjä tai äitinsä.

Ennen kahdeksaa sunnuntai aamuna?

Kuule ihan täysin mahdollista. Itse suutahdin viime viikonloppuna puhelinmyyjälle joka kehtasi soittaa minulle sunnuntai aamuna ja kaupata seuraa.

Alkuperäinen kirjoittaja Hallatar:
En tunne sua, miestäsi enkä teidän tapoja, mutta meidän perheessä tuommoinen on ihan normaalia. Ei jokaista puhelua ja viestiä tarvi toiselle tilittää.

Ei tarvii tilittää, mut mä kyllä yleensä kysyn heti että ketä soitti. Meillä on miehen kans yhteinen elämä niin kyllä se kiinnostaa kuka soittelee ja sekin että miks. Vois olla vaikka jotain joka muakin koskettaa ja mies unahtais muuten kertoa.

Mun mies on sellasta "en kysy jos ei kerrota" tyyppiä, että se ei yleensä riemastu jos kyselee asioista joita se ei itte ota puheeks.

Mäkin oon lähinnä huolissani onko jotain pahempaa sattunut, kun miehen sukulaisen piti tulla viime viikolla kotiin reissusta mutta sinne se jäi Gambiaan sairaalaan. Mut nää on just niitä mitä ei kysytä jos ei toinen kerro.

Nyt mä kysyin mieheltä, että kuka soitti. Tosin kysymyksen esitin sähköpostilla, kun meillä nyt muutenkin on tapana työaikana kommunikoida silleen ettei häiritte vaikka palaveria.

No mies soitti mulle, mutta ei viitannut tavullakaan siihen postiin eli ei vastausta. |O

Yhteistyössä