onks täällä etä-äitejä!?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja viikonloppu äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

viikonloppu äiti

Vieras
:) heips!onks täällä etä-äitejä muita?ohjelmassa silminnäkijä(noin pari viikkoo sit näky tv kahdessa)oli kolme julkkista,kaisa varis ja satu silvo ja joku mies puolinenkin keskustelemassa ko.asiasta kun lapset asuvatkin isän luona?!itselläni jäi ko.ohjelma lopusta näkemättä,minulle tuli aivan yllätyksenä tuo ohjelma ja siinä vierailijana olleet henkilöt et noin niitä on muitakin äitejä joilla on lapset isän luona asumassa ja jopa julkisuuden henkilöitä.mietin et ovatko he saaneet kokea samanlaista kohtelua kuin minäkin silloin kun tein tuon ratkaisun? ja miksi tuntuu et siitä ei puhuta/aivan kuin se aihe olisi jotenkin tabu!itse olen "painiskellut"saman asian kanssa muutaman vuoden ja tuntenut olevani niin huono äiti ja ainoa yksilö- sellainen... maapallon päällä ja lisäksi hävennyt sitä niin että salannut ko.asian siten etten ole sanonut siitä kelleen.olen antanut ymmärtää et lapset ovat minulla itselläni vuoroviikoin vuorotellen entisen mieheni kanssa, vaikka todellisuus onkin ollut suppeampi.olen niin saanut kuulla kaikkea arvosteluja jotka enimmikseen ovat olleet haukkumista päin naamaa,syylistämistä ym.mollausta mitä ei viitsi edes ajatella saati tähän kirjoittaa.osa on tullut entisiltä naapureilta,joukkoon mahtuu mutama(entinen)ystävä/kaveri, tuttava perhe jne.on vain ollut nyt huvittavaa todeta, että kuinka moni onkaan viitsinyt tulla arvostelemaan jälkeenpäin ratkaisuani joka ei kuulu oikeastaan kellekkään,mutta silloin kun olisin tarvinnut neuvoa ja tukea kukaan ei vaivautunut edes kuuntelemaan saati sitten syylistämään-niinkuin nyt!itse olen käyttänyt tavallista nimeä itsestäni eli "viikonloppu äiti",tunnen tuon sanan "etä- äiti", liian hienoksi nimeksi itsestäni käytettäväksi... :saint:

minkä ikäisiä lapsesi ovat ja onko järjestely toiminut. hoitaako ex miehesi lapsia yksin vai onko sillä uusi puoliso/perhe... Jokaisen oma asiahan tuollainen päätös on ja varmasti hyvät perusteet on kun päätöstä tekee- jotenkin vain on monen äidin varmasti vaikea kuviteela että olisi erosta kovin pitkään omasta lapsestaan varsinkin jos lapsi on vielä pieni....mutta turha on varmasti itseinhoa harjoittaa aisian takia tärkeintähän on lapsen hyvinvonti ja että lapsi saa rakkautta ja kokee olevansa turvallisissa käsissä. onnea valitsemallesi tielle. =)

Yhteistyössä