Onks täällä windows vistan käyttäjiä? Mulla menee just härmo!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Turkilmas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Turkilmas

Vieras
Onks tässä nyt joku vika, vai eikö todellakaan edes kuulu olla perinteisiä wordejä ja power pointteja? Meillä on koneessa vaan joku hemmetin microsoft works ja se on AIVAN paska.

Ja kun joku lähettää mulle tiedostoja, niin en saa niitä simmosenaan auki. Tai kun yritän copy pasteta tekstiä ja liittää sitä tekstinkäsittelyyn, niin on kuulemma aina vaan liian suuri tietomäärä.

Tää on ollut tätä hiton tahimista koko ajan ja mä en kestä. Siis voiko jostain tilata tuon office paketin vai pitääkö mun hitto soikoon mennä aina kouluun tekemään hommia |O |O :headwall: :headwall:

Eikös open officen saa ilmaiseksi ladattua, joku meidän koneelle on netissä haettu. Sit oli Pwer Point katseluohjelma koneessa valmiina. Ja joo Vista on ihan sieltä jostain.

Voihan perse! Ei oo tosikaan. No, kummakos ei oo löytynyt.

Mutta tolla yybersaissella tekstinkäsittelyllä heittää kyllä korkeintaan vesilintua. Että pakko semmoinen on sitten hankkia.

Mitäköhän semmoinen paketti maksaa?

Meillä on vista koulussa, ja sen kanssa saa aina tapella. Suurin ongelma on aina muistaa laittaa tiedostot doc-muotoon.

Eli kun kotona teet jotain koulujuttuja, ni muistaa tallentaa doc-muotoon, ei siihen docx.-muotoon, mitä se tarjoaa. Muuten et saa tiedostoa kotonasi auki. (eli aukeaa vain vistalla)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Meillä on vista koulussa, ja sen kanssa saa aina tapella. Suurin ongelma on aina muistaa laittaa tiedostot doc-muotoon.

Eli kun kotona teet jotain koulujuttuja, ni muistaa tallentaa doc-muotoon, ei siihen docx.-muotoon, mitä se tarjoaa. Muuten et saa tiedostoa kotonasi auki. (eli aukeaa vain vistalla)

eli koulussasi et saa auki jos vistalla tallennat docx.siin.

Kiitos ihanaiset. Ja kiitos "Musta Timantti" tuosta linkistä. Lähdin sitä lataamaan, mutta huh miten hidas, näemmä vielä 38 min. Mutta koitan sitä ekana kuitenkin ja sitten noita muita linkkejä. Kiitos niistäkin.

Ootte te vaan kultaisia :heart: :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
Kiitos ihanaiset. Ja kiitos "Musta Timantti" tuosta linkistä. Lähdin sitä lataamaan, mutta huh miten hidas, näemmä vielä 38 min. Mutta koitan sitä ekana kuitenkin ja sitten noita muita linkkejä. Kiitos niistäkin.

Ootte te vaan kultaisia :heart: :heart:

Ole hyvä.Mä lataan kans sen koneelle.81% ladattu. :D

Yhteistyössä