Onks täällä ylipäätään ketään hereillä??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sipuli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Täällä vielä ku ei väsytä mut sit aamulla oon ton näkönen --->
f020.gif

Hei äreetä, mietähän on monta :xmas:

Mä itken täällä, heh!
http://www.youtube.com/watch?v=aAIs3tUYOi4
Hei oikeesti! Ja mainittakoon että rammstein ja bodom on mun lempi bändejä ei tällänen, mut nyt oon ihan nyyh, kiva olla raskaana :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:
Vai yksinkö mä valvon :xmas:
Ihan hulvaton olo, ei malttas nukkua :p

Hyvä kun valvot täällä.Aika hurjia kirjoituksia tullut tässä illalla.

Joo niin mä vähän kttelinkin..
Jännää et mun lapsetkin käyttäytyy paremmin, tänne on aina niin kiva tulla vaan tajutakseen se :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:

Juu mulla kans jännä olo siis jännittää niin ei saa unta. :D

Mikä sinuu jännittää*kerro kerro kerro* :saint: :D

Käytiin tänään kattomassa yhtä rivitaloasuntoa Turussa ja ehkä muutetaan sinne. Huomenna yhden naisen pankista pitäs soitella mulle tästä meidän nykyisestä asunnosta että miten järjestyy tän myynti jos ostetaan se asunto ennen ennenkö saadaan tää myytyä,siis pistetään tää myyntiin kans mut kuulemma on sellasen väliaikaisen rahotuksen saa järjestettyä ku meillä tämä nykyinenkin asuntolaina samasta pankista.
Se olis rivitaloasunto yhdessä kerroksessa 4h+k+s 94,5neliötä ja nyt meillä on kakskerroksinen rivitaloasunto 3h+k+s 80neliötä.
Sinne me tehdään täys remontti keittiö uusiks,laminaatit,lattialistat,kynnykset,, kaapistoja uusiks,luudet kodinkoneet,kylppäri ja sauna remontti ja pikkuvessakin uusiks.Siinä on hommaa. Meillä tässäkin asunnossa remontti vielä kesken.Pari päivää vielä menee niin tää on kunnossa. Mä oon täällä niin täpinöissäni.
:D

Alkuperäinen kirjoittaja vili43:
:wave: hereillä kunnes kuukahan tähän koneelle, mun pitäis vielä raahautua suihkuun :snotty:

Mä olen nyt pelottavan pirteenä taas , huomenna kyllä väsyttää aivan varmasti xD
Jos mä nyt menisin suihkuun, piristyisin varmaan niin etten nukkis koko yönä :p

Juu mulla kans jännä olo siis jännittää niin ei saa unta. :D

Mikä sinuu jännittää*kerro kerro kerro* :saint: :D

Käytiin tänään kattomassa yhtä rivitaloasuntoa Turussa ja ehkä muutetaan sinne. Huomenna yhden naisen pankista pitäs soitella mulle tästä meidän nykyisestä asunnosta että miten järjestyy tän myynti jos ostetaan se asunto ennen ennenkö saadaan tää myytyä,siis pistetään tää myyntiin kans mut kuulemma on sellasen väliaikaisen rahotuksen saa järjestettyä ku meillä tämä nykyinenkin asuntolaina samasta pankista.
Se olis rivitaloasunto yhdessä kerroksessa 4h+k+s 94,5neliötä ja nyt meillä on kakskerroksinen rivitaloasunto 3h+k+s 80neliötä.
Sinne me tehdään täys remontti keittiö uusiks,laminaatit,lattialistat,kynnykset,, kaapistoja uusiks,luudet kodinkoneet,kylppäri ja sauna remontti ja pikkuvessakin uusiks.Siinä on hommaa. Meillä tässäkin asunnossa remontti vielä kesken.Pari päivää vielä menee niin tää on kunnossa. Mä oon täällä niin täpinöissäni.
:D

Uijuijui :D Ihanaa!
Mekin nyt päätettiin pikku hiljaa alkaa omaa kotia katsomaan, kun mies taas sai palkonkorotuksen ja kohta sitten ylennyksenkin..
Meilläkin nyt kolmio, ja neiti kun menee yt eskariin ja vauva syntyy toivottavasti sitten maaliskuussa, niin lisää tilaa tarvis kyllä!
Pojukin kaipaa jo kohta omaa huonetta, joten isompi ois kyllä todella hyvä!

Alkuperäinen kirjoittaja vili43:
sipuli
Multa on menny ohi nyt koko juttu :o
Onnea
a060.gif
Heart.gif

Niimmultaki :ashamed:

Onnea! :hug: :flower:

Kiitos sulle,a teille, kiva huomata et joku on missannu tän mun hössötyksen kun olin jo varma et kaikilla menee hermot jo kohta :D

Mä en oo huomannu tosiaan mitään :ashamed:
En palstaile enää niin paljon kuin ennen.

Yhteistyössä