Onlyfansin heruttelijat kiertävät veroja

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Naisia ei tunnu verojen makseleminen kiinnostavan.
No alkoihan sitä demarien epäilemää verovälttelyä löytyä. Nyt vain kunnon mätkyt inhottaville kapitalistinaisille, jotka riistävät varattomia miehiä.... :devil:

Mitenhän muualla on verotuspuoli kunnossa? Lulisi, ettei ainakaan erehtyisi julkisuuteen kehumaan onlyfans-tulojaan, ellei tuntisi olevansa varmalla pohjalla?
Katonalla on aiemmin ollut taloudellisia ongelmia ja hän on kokenut konkurssin kahdesti. Nainen toteaa olevansa ylpeä päästessään pois talousongelmista alastonkuviensa avulla.
- Minä taistelin tieni ulos konkursseista, joten minua ei kiinnosta tuomitsevat ihmiset. Saavutin tämän aivan itse ja olen ylpeä siitä, Katona totesi.
The Mirror -julkaisun mukaan Katona on väittänyt hänen perheensä asuvan nykyään upeassa kodissa ja hänen lapsensa palanneen yksityisopetukseen rikastumisen ansiosta. Katona on paljastanut, että hänen lapsensa ovat jopa tottuneet siihen, että paparazzit kuvaavat äitiä.

- Poikani on syönyt tikkaria vieressäni, kun olen ollut rinnat paljaana rannalla ihmisten kuvatessa minua, Katona paljasti.

Minä en maksaisi tästä mitään mutta tuhannet maksavat?

Yhteistyössä