Hae Anna.fi-sivustolta

Onneton parisuhteessa

Viestiketju osiossa 'Yleistä keskustelua' , käynnistäjänä vierailija, 29.11.2018.

1. vierailija Vierailija

Olen aika neuvoton tämän hetkisen tilanteen kanssa ja en jotenkin pysty puhumaan asiasta mun kavereiden kanssa, tuntuu että haluan jonkun ulkopuolisen mielipiteen asiasta. Olen 31-vuotias nainen ja olen ollut kohta kaksi vuotta parisuhteessa nykyisen poikaystäväni kanssa. Mulla on ollut sitoutumisvaikeuksia ja vaikeuksia luottaa kehenkään. Tämä mies on eka kenelle oon oikeestaan edes antanut mahdollisuuden ja haluisin, että parisuhde hänen kanssaan toimisi. Ongelmana on, että hänellä ei ole juurikaan aikaa nähdä mua. Hän ei myöskään kykene puhumaan tunteistaan ollenkaan ja suuttuu, kun olen yrittänyt puhua hänen kanssaan asiasta. Mulle tämä aiheuttaa epävarmuutta, koska en oikein tiedä mitä hän ajattelee musta tai meistä. Nyt on ollut viime viikot todella hankalaa ja ollaan riidelty paljon. Viime aikoina, kun olemme nähneet mies on suhtautunut muhun melko välinpitämättömästi ja ei ole edes, kun ollaan tavattu oikein huomioinut mua. Seksistä hän ei ole myöskään ollut erityisen kiinnostunut koko suhteemme aikana. Mä en oikeestaan edes tiedä mitä haen tällä, kun kirjotan asiasta. En vaan tiedä mitä teen tän miehen kanssa. Luovutanko vaan? Kaipasin sitä tunnetta, että musta välitetään ja että voisin puhua mun kumppanille mistä vaan, mutta ei vaan todellakaan ole sellainen olo. Tuntuu, etten saa siitä miehestä mitään tolkkua.

2. vierailija Vierailija

Kun luet ajatuksella kirjoittamasi tekstin niin tiedät ongelmaan ratkaisun. Suhde ei palvele kumpaakaan. Anna tilaa itsellesi elää älä jämähdä.

3. vierailija Vierailija

"Kaipasin sitä tunnetta, että musta välitetään ja että voisin puhua mun kumppanille mistä vaan, mutta ei vaan todellakaan ole sellainen olo. Tuntuu, etten saa siitä miehestä mitään tolkkua."

Jokainen kaipaa välittämistä ja tulla kuulluksi ja nähdyksi. Tätä tarvetta miesystäväsi ei pysty täyttämään. Tuskin tilanne paranee ajan kanssa.

4. vierailija Vierailija

52 - vuotiaan viisaudella osaan sanoa, ettei parisuhde sovi kaikille. Itse en ole löytänyt sielunkumppania omassa elämässäni. Muiden kanssa on turha yrittää, koska, jos emme ole sielunkumppaneita,yritys ei tule onnistumaan. Mutta olen hirveän onnellinen. Minulla on lapset aikuisia ja onnellisia, ja minä olen niin onnellinen, että ihan halkean. Parisuhde ei ole onnen tae eikä löydy kaikille. Jos hän löytyy ( sielunkumppani), hän löytyy vielä, jos ei niin ei.

5. vierailija Vierailija

Ansaitset parempaa. Ajattele asioita itsesi kannalta mikä on hyväksi sinulle. Terve itsekkyys on välillä hyväksi. Voimia sinulle

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri