Hae Anna.fi-sivustolta

Onnistujat 2019

Viestiketju osiossa 'Tsemppikerho' , käynnistäjänä Mirandra, 28.05.2019.

1. Mirandra Vierailija

Moikka!

Löytyisikö täältä muita mukaan keventymään tsemppiryhmään? Oli sitten kyseessä suuri tai pieni painonpudotus, niin mukaan vaan. :)

Täällä kirjoittelee 36-vuotias nainen, pituus 158cm ja paino tänä aamuna 116,5kg eli pitkä projekti on edessä. Runsaan ylipainon taustalla on suurimmaksi osaksi se, että olen niin perso kaikelle makealla: karkit, leivokset, jäätelö yms. Voisin oikeastaan elää pelkällä makealla. Mutta nyt tuli mitta täyteen lopullisesti. Ylipaino vaikuttaa jo niin paljon kaikkeen ja rajoittaa esim. joitain harrastuksia kun ei kunto yksinkertaisesti riitä. Olen niin totaalisen kyllästynyt elämään näin lihavana. :( Mutta surkuttelu sikseen ja positiivisin mielin eteenpäin. Tarkoitus on nyt laittaa aluilleen kokonaisvaltainen elämäntaparemontti, ei enää mitään pikakuureja.

2. Mirandra Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Unohdinkin eilen laittaa tuohon aloitusviestiin omasta tavoitteestani. Eli kaukaiselta tuntuva haave olisi, että paino olisi alle 60kg vielä joku päivä. Pituutta on kuitenkin vain sen 158cm. Että pudotettavaa olisi n.60kg! Huih, kuulostaahan se paljolta. Netistä olen etsinyt paljon tarinoita ihmisistä, jotka ovat onnistuneet suurissa painonpudotuksissa. Niitä kiva on lukea, saa kivasti tsemppiä, että minäkin voin onnistua. :)

3. Mirandra Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Nonnih, muutama päivä on elämäntaparemppaa takana. Ainakaan vielä ei ole kukaan uskaltautunut mukaan laihistelemaan. Ehkä toki ajankohta on näin kesän kynnyksellä tosi huono huudella kavereita mukaan. ;) Mutta jatketaan siis toistaiseksi yksinpuhelua. :D

Perjantaisin pidän aina ns."virallisen" punnituspäivän. Eli tämän viikon perjantaina tsekkaan tilanteen kuinka projekti on alkanut. Ruokapäiväkirjaa pidän, kalorit menevät aikalailla mutu-tuntumalla. Pitäisi vielä ladata kännykkään FatSecret sovellus niin voisi ainakin välillä laskea tarkemmin kalorit. Liikuntana on tällä hetkellä pääosin koirien kanssa lenkkeily. Runsaasta ylipainosta huolimatta jaksan kävellä melko pitkiäkin matkoja kiitos säännöllisten koiralenkkien. Mutta heti kun on jotain vähänkin raskaampaa liikuntaa niin kunto loppuu heti. Muutaman juoksuaskeleen jälkeen olen jo henki hapatuksissa.

Terveys ja parempi kunto ovat suurimpia motivaattoreita. Vielä toistaiseksi olen pysynyt terveenä, mutta tiedostan, että ennemmin tai myöhemmin jotain varmasti tulee vielä eteen tällä painolla. Suurin pelkoni onkin, että sairastuisin lihavuuden seurauksena. Ja tietysti näin naisena myös ne vaatteet!! Tykkään kovasti muodista, kauniista vaatteista ja kengistä. Tällä hetkellä pukeudun niihin vaatteisiin mitkä mahtuu ja sellaisiin kenkiin mihin turvoksissa olevat jalat mahtuvat. Eli vaate- ja kenkävarastot ovat melko suppeat.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri