Hae Anna.fi-sivustolta

Onnistuuko Inssillä

Viestiketju osiossa 'Lapsettomuus' , käynnistäjänä Eka IUI, 24.04.2007.

1. Fiidas Vierailija

Hei! ja ensiksi isot pahottelut Sallylle!! Kesäperhoselle ja Habibatille isot onnen peukutukset!!! Ja eritoten Kesäperhoselle tsemppiä rohkeudesta, lähteä hoitoihin yksin. Se on iso askel..toivottavasti sinulta löytyy tukijoukkoa, kannustamaan hoidoissa!! Saako kysyä missä oot hoidoissa?
    Me olemme hoidoissa Vl:llä ja tosi tyytyväisiä ollaan paikkaan. Tällä viikolla ois neljäs inssi..ja toivottavasti viimeinen. Mieli halajaa jo isompiin hoitoihin...uskonpuute noihin insseihin on!
    Tsemppiä jännääjille ja kertokaahan kuulumisia!

2. Sally Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Kiitos tsemppikommenteista! Viikonlopun aikana olemme tätä negaa ehtineet sulatella ja enää ei tunnu ollenkaan niin pahalle. Onneksi mieheni on tukee mua tässä asiassa todella hyvin ja meillä on hoidoista sun muusta varsin samanlaiset ajatukset. Kerroimme viikonloppuna ongelmastamme myös yhdelle tuttavallemme ja saimme häneltä varsin rohkaisevaa tukea. Me emme ole lähipiiriä lukuunottamatta lapsettomuudesta juuri puhuneet, vaikka sinäänsä avautuminen asiasta voisi tehdä hyvää. Millaisia kokemuksia teillä muilla on asiasta kertomisesta?

Pidän täällä peukkuja pystyssä teille muille. Toivon todella, että teillä tärppää!

3. Kesäperhonen Vierailija

Niin eihän tämä samaa ole kuin jos tässä olisi mies mukana ja sitten ei välttämättä näissä hoidoissa tarvitsisi edes käydä, sitä kun en tiedä. Mulla on ystävät suhtautuneet todella myönteisesti mun päätökseen ja jännäävät kyllä siinä mielessä mun kanssa ja ovat myös tukena. Ja olen miettinyt myös tukiverkostoa, jos joskus tärppää, että miten pärjään sitten yksinhuoltajana.

Koska olen yksinäinen naisihminen, en saa luonnollisestikaan hoitoja kunnallisella puolella. Olen Kuopion In-Tiimissä käynyt. Mulla ei oikein tietoa, millainen tuo paikka on, en ole keneltäkään kuullu. Onko kenelläkään kokemuksia sieltä?

Tänään on menossa kp 24. Itsekin nyt yllätyin, että olen jo niin pitkällä. Eli ei tarvitse kovin pitkään varmaan odotella. Tuntemukset on kyllä vähän sellaiset, että menkat ovat tulossa, joten...odottelemaan vain syksyä...

Fiidas, kiva, että pääsemme vielä jännäämään sinua ennen kuin kesätauko painaa päälle. Kait teilläkin hoidoissa on tauko...?

4. Kesäperhonen Vierailija

Niin ja tietysti saa jännätä myös Habibatin puolesta... =)

5. habibati Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Kuukautiset tuli tänään...hyvästi kauniit haaveet, jälleen kerran...

6. Sally Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Voi harmi Habibati! Tiedän tarkalleen tunteen. Isosti tsemppiä tulevaan.

7. Kesäperhonen Vierailija

Ihan pelottavaa...kuukautisia ei kuulu ja tein sitten tänä aamuna testin. Se näyttää heikkoa plussaa ja sitä sitten tiirailinkin vaikka minkälaisessa valossa, että voiko se olla oikea plussa vai näkyykö mulla vain silmissä viivoja. Voisko olla tärpänny...

8. Fiidas Vierailija

Hienoa Kesäperhonen! Eiköhän se haamukin plussa ole! Onnea! Ei muuta kuin tsemppiä ja jaksamista! Tuuppa joskus kertoileen kuulumisia!! Hienoa kuulla että insseilläkin onnistuu!!
    Habibatille isot lohtuhalit!!!!

9. Kesäperhonen Vierailija

Kyllä se haamukin plussa ilmeisesti on. Tein tänään uuden testin ja selvä plussa sieltä tuli. En kyllä millään sitä usko ja epäilyttää, mutta jotain on kuitenkin tapahtunut..Soittelin jo neuvolaan ja torstaina lääkäri pikaisesti vilkaisee, että näyttäisikö kaikki olevan siellä missä pitää ja silleen...Tuntuu aivan epätodelliselta...Toisaalta tuntuu pahalta teidän puolesta, kertoa itse että on saanut edes sen plussan sinne testiin. Toivotan kovasti onnea teille ja toivottavasti tämä antaa teillekin potkua plussia kohti! =)

10. habibati Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Lampoiset onnittelut kesaperhoselle. Toivottavasti kaikki sujuu hyvin! oikein ihanaa kesaa ja kaikkea hyvaa odotukseen.

11. Pilvitys Vierailija

Yritimme mieheni kanssa lasta 1,5v, sitten hakeuduimme Helsingin väestöliiton pakeille ja minulla selvisi monirakkulaiset munasarjat ja miehellä lievästi vasta-aineita simpoissa.
    Sain clomit, ja yhdellä tabletilla mentiin, muutama kierto ja kasvoi hyvin vain yksi iso folli per kierto. Raskautta ei kuitenkaan kuulunut, joten päätimme lähteä inssiin. Mies sai jotain lääkettä sinne simppakuppiin ja taisivat niitä pestäkin ja minä otin vain clomeja ja edellisenä päivänä olin saanut ovis+ clearBluen digitaaliseen testiin. Lääkäri kehui simppojen liikkuvuutta ja ajoituksen oikeellisuutta (limakalvot olivat kuulemma juuri otolliset jne) mutta emme silti uskaltaneet ajatella muuta kuin että keskiverrosti ehkä vasta kolmas inssi tuottaa tulosta.. Noh, sitten kierron 28pv testasin ja testi näytti positiivista. Mitään kiinnittymiskipuja en muista tunteneeni, tai en ainakaan mitään muuta, rinnat eivät olleet kipeät tms. Eli meillä ensimmäinen inssi onnistui. Enää muutama viikko laskettuun aikaan. :)

Tiedän myös pariskunnan jonka ei pitänyt "koskaan" saada lapsia, koska naisella on paha endometrioosi, mutta IVF-hoidoilla saivat kuin saivatkin esikoisensa. Yrityskertoja taisi kertyä se 2 tai 3, mutta onnistuivat lopulta kuitenkin. Ja nyt yrittävät kakkosta. :)

Kaikille kovasti tsemppiä ja uskoa.

12. vierailija Vierailija

Haluan yhden positiivisen kanssa tähän ketjuun kertoa. Meillä oli muutama pieni syy lapsettomuuteen. Munasoluja kasvateltiin niin että oli kaksi foliikkelia. Inssisssä oli 5 miljoonaa siittiötä. Ikää kummallakin 31 ja ekasta onnistui . Nyt toista tehdään tai ainakin yritetään ja kuumeilijana pitää vielä 3 päivää jaksaa odottaa alkaako kuukautiset niin tulin onnistumisia lukemaan ❤️

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri