onnistuuko näin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sinna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

sinna

Vieras
siis se makaronilaatikko lihaliemeen:

Laitoin 1,5l vettä kiehumaan,ja laitan siihen pussillisen makroonia ja 3 lihaiemikuutiota.
ruskistan jauhelihan ja maustan sen.
Kaadan keitinveden talteen ja sekoitan makaronit ja jauhelihan ja lopuksi kaadan lihaliemen päälle.
Uuniin 200 astetta .

ONNISTUUKO NOIN?

Alkuperäinen kirjoittaja sinna:

Laitoin 1,5l vettä kiehumaan,ja laitan siihen pussillisen makroonia ja 3 lihaiemikuutiota.
Kaadan keitinveden talteen ja sekoitan makaronit ja jauhelihan ja lopuksi kaadan lihaliemen päälle.
Uuniin 200 astetta .

ONNISTUUKO NOIN?

mihis ne kananmunat jäi???

Alkuperäinen kirjoittaja fsiöoa<:

Uuniin 200 astetta .

ONNISTUUKO NOIN?

no kun just niitä mulla ei oo enkä jaksa lähteä kauppaan. Sen takia lihaliemeen,muuten olisin tehnyt perinteisen munamaidon :D

Alkuperäinen kirjoittaja fsiöoa<:

Uuniin 200 astetta .

ONNISTUUKO NOIN?

ei siihen mitään munaa tarvii.

onnistuu.

Tuleepahan tönkkösuolattua laatikkoa, laita vaan 1 kuutio ja sitten muita mausteita. Ja Ei kai niitä makaroneja tarvi ensin keittää, kun liemeen laitat uuniin. Mä en kyllä ole koskaan lalittanut.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tuleepahan tönkkösuolattua laatikkoa, laita vaan 1 kuutio ja sitten muita mausteita. Ja Ei kai niitä makaroneja tarvi ensin keittää, kun liemeen laitat uuniin. Mä en kyllä ole koskaan lalittanut.

ehdin laittaa jo uuniin.
Laitoin 2 kuutiota ja maustoin jauhelihan.
en keittänyt makaroneja kuin ihan pikkasen.

Mä teen hellalla niin, että makaronit keitän lihaliemessä ( en kyllä laita noin paljon lihaliemikuutioita ) , ruskistan jauhelihan ja sipulin ja maustan. Kun makaronit on kypsiä kaadan ylimääräiset vedet pois ja lisään jauheliha-sipuliseoksen ja muutaman desin maitoa ja kuumennan vielä hetken. Ei tarvi munia eikä edes uunia ja lapset tykkää :)

Yhteistyössä