Onnistuuko vaihto?

Pomppiva Pallokala

Aktiivinen jäsen
21.02.2009
1 190
2
36
Ostin äidilleni pussilakanasetin joululahjaksi, mutta epähuomiossa otin tuplapussilakanasetin ja äidilläni ei sellaista peittoa ole. Nyt hänen tarvis saada vaihdettua se, mutta onnistuuko vaihto kuittia vastaan kun ostaessa on käytetty mun s-bonus-korttia? Muistelisin joskus, että korttia olisi pitänyt näyttää, kun palautin tuotteen... Muistanko nyt oikein vai saako äitini vaihdettua tuotteen pelkkää kuittia vastaan?

Alkuperäinen kirjoittaja Pomppiva Pallokala:
Ostin äidilleni pussilakanasetin joululahjaksi, mutta epähuomiossa otin tuplapussilakanasetin ja äidilläni ei sellaista peittoa ole. Nyt hänen tarvis saada vaihdettua se, mutta onnistuuko vaihto kuittia vastaan kun ostaessa on käytetty mun s-bonus-korttia? Muistelisin joskus, että korttia olisi pitänyt näyttää, kun palautin tuotteen... Muistanko nyt oikein vai saako äitini vaihdettua tuotteen pelkkää kuittia vastaan?

Onnistuu joo

Alkuperäinen kirjoittaja tiina:

Onnistuu joo

vaihto pariin kissaan?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No miksei äitisi voi näyttää sinun korttiasi vaihtaessaan settiä? :o

Koska huomenna, kun kaupat ovat auki, äitini on kotonaan Lapissa ja me kotonamme Etelä-Suomessa.

Laita bonuskorttisi tänään postissa äidillesi, saa sen tiistaina.