Ono Vappu Pimiä teistä "ihana" yms.???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja yääää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

yääää

Vieras
Mä en tajua sitä vouhutusta sen perään. Kun musta se ei oo yhtään "kiva" eikä edes sovi siihen tanssii tähtien kanssa juontajaksi. Mulle tulee siitä vaan mieleen rumaa kieltä käyttävä, ärsyttävästi räkättävä BB-juontaja.
Jotenkin niin vastenmielinen.

Mutta lehdet ja kaikki ylistää, kun se on NIIN ihana. Siis onko se vai oonko mä nyt jotenkin outo kun se ei miellytä, ei sitten yhtään.

Mun mielestä se on karsee akka. En jaksais nähdä ja kuulla sen pärstää mistään tuutista, sen juontamia ohjelmia en onneksi katsokaan. Silti se tunkee jokapaikasta esiin, prkle!!

Minusta se on ihana. Kaunis ja sanavalmis. Juuri sopiva juontaja hommiin. Se Ella Kanninen vasta jäykkää tekoa siinä TTK ohjelmassa oli :o.
Vappu on aito ja välitön. Söpö ja hyvä kroppainen. Mikäs sen parempi =).

Alkuperäinen kirjoittaja ööö:
Minusta se on ihana. Kaunis ja sanavalmis. Juuri sopiva juontaja hommiin. Se Ella Kanninen vasta jäykkää tekoa siinä TTK ohjelmassa oli :o.
Vappu on aito ja välitön. Söpö ja hyvä kroppainen. Mikäs sen parempi =).

Ei tässä nyt mihinkään ella kanniseen ole vissiin verrattukaan, se vappu vaan on niin helvetin ällöttävä,,, en ymmärrä miksi se pitää nyt tuoda esille joka tuutista. Menis takasin tv-chattiin vaan.

Musta taas se Ella Kanninen oli sopiva siihen juontohommaan, sellanen lämmin ja kannustava. Pimiä on kovanoloinen ja mullekin tulee vaan mieleen sen kiroilut ja paskanjauhannat esim. radiossa. Ei sovi kannustavaan ja lämminhenkiseen ohjelmaan.

Mä tykkään. Tosin en sitä tanssijudansiia ole katsonut, että en siitä tiedä, mutta muuten, hauska, kaunis naapurintyttö, sellainen, kenen kanssa varmasti viihtyisin.

Aivan alussa kun oli chatissa ja BB-extrassa (ekassa/ekoissa BB-tuotankausissa) en tykänny, mut sen jälkeen aloin tykkäämään. Siis BB:ssä ja radiossakin ihan ok (en tosin paljon sitä kanavaa kuuntele). Mutta mikä ihmeen hääohjelma???

Meidän häissä Vappu Pimiä kämmäs mun mielestä niin pahasti, että en o osen jälkeen enää tykännyt. Sitä ennen oli ihan yhtä ok kuin muutkin.

Kaikkeen kyllästyy. Miks sama naama aina käytetään puhki Suomessa? Koskee just näyttelijöitä ym. Aina samat ja vielä monesti samoissa rooleissa, hohhoh.

Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Oli juontajana ihan hauska mutta sen hääohjelman jälkeen ärsyynnyin häneen sen verran, että nykyään käännän radiokanavaa kun se alkaa juontaa.

Mulle kävi ihan samoin. Ennen sitä hääohjelmaa pidin Vapusta, mutta nyt en jaksa enää sen naamaa katsella :/

Hääohjelmasta huolimatta se on ihan okei.

Jokaisen ihmisen puheesta kuulee läpi kaikenlaisia asenteita joihin vaikuttaa tietysti eletty elämä ja elämäntilanne. Harvoin semmoseen ihmiseen törmää, jolla ois kaikki arvot ihan samoja ku ittellä.

Kyllä ei voicea viiti paljon kuunnella Pimiän takia. Jatkuvasti puhuu minä minä minäkun... Sen kusipurkin viemisiä labraan ym yksityiselämän mitättömyyksiä ei tarttis radiossa kuulla. VAIHTOON JA ÄKKIÄ::

Yhteistyössä