Onpa mukavaa... tai sit ei!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aurinkokunta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Aurinkokunta

Aktiivinen jäsen
01.11.2006
11 030
1
36
Kouvolan peräkylä
Siis joo, kiva kun tuli lunta.
Aamulla tein reilun tunnin lumitöitä, että sain rappuset esiin, ja jonkunlaisen kujan tielle. Ja tienpuolelta aurattua postilaatikkojen edustan ja etupihan silleen, että taksi pääsee hakemaan koululaisia.

Oli ajatus, että kunhan sit tässä välissä saan tuon pikkuväen syötettyä, niin mennän pihaan ja kolataan tuo varsinainen oleskelupiha. No nyt siellä tuulee ja pyryttää... ja nuo 3v ja reilu 1½-vuotiaat totes: "Ei kiitos!" Hyö kieltäytyy lähtemästä ulos, kun tuuli vihmoo lunta naamalle urakalla ja se pelottaa.

Enkä mie saa edes ovea ihan auki, kun lumi on pakkaantunut ja jäätynyt terassille... Rattaatkaan ei taida sopia tuosta raosta, jonka verran ovi aukeaa. Eli en saisi kuitenkaan vauvaakaan ilmeisesti ulos.

Päädyttiin olemaan sisällä... joskin tuo 5v sit mököttää... Hän kun ois ollut ainoana todella mielellään menossa ulos.

Mulla on myös luminen piha odottamassa kolaajaansa, kun toi ukko sattuu niin sopivasti makaamaan horkassa sohvalla. :D

Mutta mulla on aikaa ja vain yksi lapsi hoidettavana ja senkin voi tuikata tarpeen vaatiessa takaisin sisälle. Kiva päivä siis minulle tulossa.

Tsemppiä teille sisäpäivään!

:wave:

Kiitos.
Ei meillä kokopäivää oo pelkkä koti-sisäpäivä sentään :). Iltapäivälle kääntyessä pitäs nuo 5- ja 3-vuotiaat nakata kerhoon.
Sit kun saa ne sinne ja tuo 1½-vuotias nukkuu ja vauva toivottavasti myös, niin kunhan alakoululaiset tulee kotiin niin mie pääsen vähän kolaamaan... ja putsaamaan terassia, että ovi alkais toimimaan kunnolla.

Nyt mä tosin hoksasin yhden ongelman... :whistle: Mulla on täällä vain tomset pienet ja sirot ja kylmät nahkanilkkurit... :headwall:

*tunkee kolmet villasukat ja lainaa Äijän nahkasaappaita*

Ja joo, meilläkin onkinostunut oven eteen; pitää putsata se vikkelään tai jäätyy ja sitten sitä ei saa irti kynnystä rikkomatta.

Lumihommat odottas täälläkin, kunhan toi nuorimmainen tuolta joskus heräilis. oltiin eilen reissussa ( oli muuten pahin keli ikinä missä ollaan ajettu ) ja nyt neitiä tuntuu väsyttävän.
ikkunasta on vaan katellu, et portaita ei näy ollenkaan ja koiran häkin oviaukon edessä on metri lunta eli eipä tartte miettiä mitä tekis tänään :)

Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:
Nyt mä tosin hoksasin yhden ongelman... :whistle: Mulla on täällä vain tomset pienet ja sirot ja kylmät nahkanilkkurit... :headwall:

*tunkee kolmet villasukat ja lainaa Äijän nahkasaappaita*

Ja joo, meilläkin onkinostunut oven eteen; pitää putsata se vikkelään tai jäätyy ja sitten sitä ei saa irti kynnystä rikkomatta.

Oletko sä palannut sun miehen kanssa yhteen? (:

Yhteistyössä