Onpa mulla kauheesti kavereita...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kerpele
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Kerpele

Aktiivinen jäsen
07.09.2010
11 640
3
36
Olisin kaivannut tänään seuraa ja ylläri, ei oo ketään joka haluais lähteä kahville tai ihan mitä vaan... Tai no ei ihan mitä vaan.. Mutta siis haluan päästä hetkeksi ulos täältä kotoonta ja ei, ei niinku mitään kiinnostusta löydy mun kaa lähtee. Mökötän. Ja menen sitten yksin. Mur.

Mulla on tasan sama vika. Ja meillä on muistaakseni muutakin yhteistä, ehkä... Mut joo, käyn ehkä 2x vuodessa nykyään ittekseni jossain kun mulla on vain yksi kaveri, eikä hänkään aina pääse kun meillä on saman ikäiset lapset. Tietty yksinkin vois mennä, mutta se tuntuu jotenkin kauhean säälittävältä.

Mulla on tasan sama vika. Ja meillä on muistaakseni muutakin yhteistä, ehkä... Mut joo, käyn ehkä 2x vuodessa nykyään ittekseni jossain kun mulla on vain yksi kaveri, eikä hänkään aina pääse kun meillä on saman ikäiset lapset. Tietty yksinkin vois mennä, mutta se tuntuu jotenkin kauhean säälittävältä.

Ei se musta säälittävää ole, mielelläni käyn yksin :D Mutta juuri tänään olis ollut kivaa jos jollakulla olis ollut mulle vähän aikaa... Kai mä sitten oon vaan jotenkin liian eristäytynyt kaikista ja kaikesta..

Yhteistyössä