Onpas hehkeä olo. (turhuus, älä tuhlaa aikaa)

hyytikyppynen

Aktiivinen jäsen
30.10.2006
26 410
8
38
puurajan takana
Mulla on älytön lentsu, nenä vuotaa ja ääni on käheä, kuume ja hillun yöpaijassa. Miehen työkaveri täällä ko asentavat meille hälyttimiä. Pari pitkää katsetta sain siltä työkaverilta ja lopulta naurahti :kieh:
Sitte kuulin ko se työkaveri kysy minun mieheltä että pukeeko tuo vaimos koko päivänä vaatteita päälle, mies sano sille että yleensä se on alasti. :headwall: Ja tämä työkaveri että ois se voinu nytki olla, ei häntä ois haitannu :snotty: Sitte naurua taas.

Juu siis kyllähän mie oisin voinu pukea vaatetta päälle mutko on iho niin kipiä etten taho. Eikä mulla nyt mikkään läpinäkyvä yöpaita ole, valkonen pitsiunelma joka yltää polviin asti, eikä varmasti näy mittään läpi. Paitti tissejä ehkä vähän korostaa mut herräisä soikoon, oon ottanu mittarinlukijoita ja postimiehiä vastaan alastomanaki :popcorn: Luulis että saan ilman ihmettelyä kotona, sairaana, olla yöpaitasillaan vaikka presidentti tulis kyllään... :|

Paitti tissejä ehkä vähän korostaa mut herräisä soikoon, oon ottanu mittarinlukijoita ja postimiehiä vastaan alastomanaki :popcorn: |

Kiitos, Hyytis. Ja *pyrsk, reps*

Näen edessäni Hyytin, joka liehuu asunnosssaan ympäriinsä, mahdollisimman näkyvästi siis pelkkä valk. pitsiunelma päällään.
Ei aamutakkia sitten tainnut löytyä, tai fleecejakun olisin itse ainankin vetänyt päälle.
Tai tod.näk. mennyt piiloon, jos ei muualle pääsisi (kun hilluvat varmaan sit joka huoneessa), niin edes peiton alle siks aikaa, näkymättömiin.

kotonaan saa olla kuten tahtoo. itse olen hämmentänyt yhtä vesimittarin lukijaa, paria jehovantodistajaa & miehen isää mm. minikokoisilla pyjamansortseilla & topilla josta tissit tunkevat ulos sekä lyhyellä satiini yöpaidalla :D

[QUOTE="kts";22627673]Kiitos, Hyytis. Ja *pyrsk, reps*

Näen edessäni Hyytin, joka liehuu asunnosssaan ympäriinsä, mahdollisimman näkyvästi siis pelkkä valk. pitsiunelma päällään.
Ei aamutakkia sitten tainnut löytyä, tai fleecejakun olisin itse ainankin vetänyt päälle.
Tai tod.näk. mennyt piiloon, jos ei muualle pääsisi (kun hilluvat varmaan sit joka huoneessa), niin edes peiton alle siks aikaa, näkymättömiin.[/QUOTE]

On aamutakki olemassa mutko en taho mittään ylimäärästä päälle, oikeasti särkee ihoa ihan sikana. Tämä yöpaita on niin keveä ettei juuri tunnu, mieluiten kyllä olisinki alasti :mad: Piiloutua jos yrittäisin nii ois pitäny syöksyä veljen tykö, ne tosiaan käy joka huoneen läpi täällä joten minkään peitonkaan alla en ois ollu näkymätön. Ja peitotki ahistaa.

kotonaan saa olla kuten tahtoo. itse olen hämmentänyt yhtä vesimittarin lukijaa, paria jehovantodistajaa & miehen isää mm. minikokoisilla pyjamansortseilla & topilla josta tissit tunkevat ulos sekä lyhyellä satiini yöpaidalla :D

Mulle se on jo tapa että olen tulossa suihkusta tai pukemassa ko joku mittarimatti tullee sisälle ko ovi ei ookkaan ollu lukossa. Kerrostalossa ko asuin niin talkkariki näki minut ilman rihman kiertämää. Sitä kyllä hävetti enempi ko minua.

Yhteistyössä