Ööh, on se kumma... juomisesta kyse....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Olin kavereiden kanssa iltaa istumassa kuten monesti ennenkin. Ihan mukavaa kerääntyä porukalla yhteen, mutta..... Kun en oikeasti halua JUODA juurikaan alkoholia eli kipurajani on korkeintaan yksi siideri. Muuten juon esim. kahvia ja vettä. kaverit jaksavat koko ajan sitten hokea, että "kyllä sunkin pitäis välillä irrotella ja ota nyt jotain vahvempaa ja juo enemmän" jne. Mutta kun mulla on ihan kivaa olla selvinpäin eikä mua edes haittaa, että muut juovat! Mikä siinä on niin vaikeaa ymmärtää??!! Olisivat tyytyväisiä, sillä monta kertaa olen kuskinakin heille. ja en todellakaan ole naama sitruunalla koko iltaa vaan oikeasti osaan vain pitää hauskaa myös ilman viinaa.

Ei täysin erilaiset ihmiset vaan tule toimeen keskenään, ei sille mitään voi ja huomaathan sen siitäkin että ei kukaan halua suomessaottaa niitä pallo-otsaisia ympyrähuulisia mulkosilmiä tänne mutta niitä vaan tulee. Elämä on perseestä.

Joo, tää on niin klassinen kiistelynaihe :xmas: " Siis pitäähän sun tyhjentää pää välillä, nollata!" Jaa miksi.. mun elämä on ihan hyvää, en kaipaa tyhjentämistä ja nollamista voi tehdä vaikka vaan katsomalla hyvän elokuvan, lukemalla kirjaa, istumalla ravintolassa juomassa LIMSAA tai vaikka nukkumalla hyvin :xmas: Mut ei ei ei, kun mä se vaan olen estoinen, ja oikeesti mun elämän onni ja autuus löytyis kun vaan ymmärtäisin RYYPÄTÄ.

Onneksi tälleen oikeesti aikuisena on jo löytänyt paljon sellaisia ihmisiä, joilla toi itsensä tolkuttomaksi juominen on jäänyt teini-ikään, jos sitä sielläkään on ollut.

No ehkä te sitten olette illanvietoissa hieman tylsää seuraa? Jos ne ajattelee, että kaipaatte irroittelua, että ehkä sitten nauraisitte ja osallistuisitte jutteluihin enemmän? En tiedä. Minua ei haittaa, jos joku ei illanvietoissa juo, mutta jos hän sitten istuu naama norsun v*tulla koko illan niin olis voinut jäädä kotiinsa istumaan...

Yhteistyössä