oon niin järkyttyny tää ei voi olla todellista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja etelänapa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

etelänapa

Vieras
En edes tiedä mistä aloittaisin. Olen seurustellut miehen kanssa kohta 1,5 vuotta. Viime kesän lopulla muutimme yhteen. Meillä on kaikki sujunut hyvin eikä mitään ongelmia ole koskaan varsinaisesti edes ollut.

Kuitenkin, alussa käytimme kondomia. Viime kesänä käytiin testeissä ja jätettiin kondomi pois. Minulle laitettiin kuparikierukka yksityisellä lääkäriasemalla.

Nyt syksyn ja talven aikana olen tuntenut oloni toisinaan oudoksi tai kipeäksi. Oli pahoinvointia, kuvotusta, turvotusta, epämääräisiä vuotojakin. Kuukautiskierto meni aivan sekaisin. Tein varmaan 10 raskaustestiäkin, koska luulin oireiden olevan alkuraskauden pahoinvointia ym. tällaista. Kävin lääkärissä, mutta ihan perututkimusten jälkeen eivät löytäneet mitään vikaa. Raskausarvotkin katsottiin verestä. Siis se raskaushormoni. Ei mitään.

Minulla on ollut nyt monta vapaapäivää ja olen siivoillut ja järjestellyt kaappeja ja hyllyjä. Meillä on pieni asunto ja miehenkin tavaroita on siellä sun täällä.

Mutta jumalauta mä löysin ehkäisypilleripaketteja. Avattuja, käytettyjä. Ensin ajattelin että sillä on joku toinen ja että ne pillerit ovat jonkun toisen.
Voiko olla oikeasti mahdollista, että mieheni on syöttänyt mulle mun tietämättä ehkäisypillereitä?? Nimittäin ne selittäisi liian paljon asioita, mitä syksyn-talven aikana on tapahtunut ja ollut. Entä mistä se olisi niitä saanut?? Ei ollut sitä reseptitarraa siinä (revitty pois).

Tää on ihan vitun outoa.

Varmasti

Vähän ihmetyttää tää juttu, kun e-pillereitä ei saa ilman reseptiä eikä lääkäri kirjoita e-pillerirespaa miehelle. Pitää kuitenkin seurata verenpainetta yms. Et saattaa tää juttu olla porvoolainenkin..

Yhteistyössä