oon niin mustasukkainen ja pelkään

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja peloissaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

peloissaan

Vieras
Kun mies oli taannoin tässä firman juhlissa ja höpötteli sitten siitä juhlasta kaikenlaista, niin toi erään naisihmisen esille kuinka hänelläkin on pieniälapsia ja oli hauska jakaa lapsista keskustelua. Menin katsomaan facebookista tän naisen profiilin ja täytyy sanoa että nyt tulin kauheen mustasukkaiseks. Oli superkaunis ja hoikka ym. Mua pelottaa ettei mies pidä mua enää minään kun oon vaan tällainen rupsahtanut kotimamma. Olin kyllä joskus laiha ja kaunis,mut mitä mä voin tälle tunteelle?

Jos sinä et viihdy nykyisessä olomuodossasi, tee sille jotain: vähennä syömistä ja ala liikkua: jo muutaman kilon painonpudotus buustaa kummasti itsetuntoa. Käy kampaajalla ja kasvohoidossa, osta uusia meikkejä ja vaatteita; käy vaikka stockalla tms. jossa saa hyvin myyjältä apua vaatehankinnoissa ja löydät varmasti vartaloasi imartelevat vaihtoehdot.... Mutta tee tämä vain itseäsi varten, jotta sinulla olisi hyvä olla.

Jos taas olet tyytyväinen ulkomuotoosi, mutta ukkosi ei, pistä ukko kiertoon. Ja jos taas ukkosi on tyytyväinen sinuun ja rakastaa sinua, mene terapiaan kohottamaan itsetuntuntoa.

Onneks käyn facebookissa kerran puolessa vuodessa. Tälläkin palstalla huomaa kuinka jotkut on ihan pöpinä siihen. kuinkakohan moni mullekin on nyt suuttunut kun en oo ottanut niiden kaverikutsuja vastaan?

Yhteistyössä