oon ollu tänään esimerkillinen vaimoke :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kuha
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

kuha

Aktiivinen jäsen
15.01.2007
5 027
0
36
siivosin koko asunnon,sytyttelin kynttilöitä,lämmitin miehelle saunan,tein ruokaa (kävin sit kaupassa :) ),toin miehelle saunan jälkeen oluen ja hieroin sen jalkoja :) nyt se katsoo tyytyväisenä leffaa (jonka mä oon nähny tuhat kertaa) joten voin nyt hyvällä omallatunnolla palstailla hetken :D
*hyvä mä :flower: mulle :xmas: *

Alkuperäinen kirjoittaja kuha:
no,missä se mun fanclub nyt on ku kerron mukavia asioita? :o :kieh: :xmas:

Huono julkisuus on näköjään paljon huomiota herättävämpää ja myyvempää. Vähän kuin iltisotsikoissa :D
Ahkera oot ollu, itse täällä tuskailen kamalan sotkun keskellä ja vuodatan kyyneleitä rikkoontuneen patsaan takia :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja RouvaParkula:

Huono julkisuus on näköjään paljon huomiota herättävämpää ja myyvempää. Vähän kuin iltisotsikoissa :D
Ahkera oot ollu, itse täällä tuskailen kamalan sotkun keskellä ja vuodatan kyyneleitä rikkoontuneen patsaan takia :headwall:

voi kökkö,mikä patsas se oli ja mitä sille tapahtu? :(

siivosin koko asunnon,sytyttelin kynttilöitä,lämmitin miehelle saunan,tein ruokaa (kävin sit kaupassa :) ),toin miehelle saunan jälkeen oluen ja hieroin sen jalkoja :) nyt se katsoo tyytyväisenä leffaa (jonka mä oon nähny tuhat kertaa) joten voin nyt hyvällä omallatunnolla palstailla hetken :D

Mies käski kysyyn, onko sulla siskoo (tahtois tuollaisen vaimon) Minä en jaksa passata!

Alkuperäinen kirjoittaja :):

Mies käski kysyyn, onko sulla siskoo (tahtois tuollaisen vaimon) Minä en jaksa passata!

on mulla sisko,mut se ei takuulla hiero kenenkään jalkoja :laugh:
ja mullakin meni nyt neitsyys tässä lajissa :D
tuskin tulee tavaks,et ei kannata kysellä enempää :D

Sinähän valehtelet minkä kerkeät, jokin aika sitten mietit mitä valmistaa miehelle, kun ei voi menkkakivuissaan kauppaan mennä, taisit mennä kuitenkin...

Alkuperäinen kirjoittaja Harmauduin nyt:
Sinähän valehtelet minkä kerkeät, jokin aika sitten mietit mitä valmistaa miehelle, kun ei voi menkkakivuissaan kauppaan mennä, taisit mennä kuitenkin...

Kaamee valehtelija..
Mullakin koski viikko sitten klo 11 päähän ja aattelin kuolevani ja kello 12 meninkin sit jo ulkoilemaan
:saint: :laugh:

Olotilahan ei voi parantua :whistle: :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja RouvaParkula:

voi kökkö,mikä patsas se oli ja mitä sille tapahtu? :(

Figuuri, miekka katkesi ja arvo tipahti heti puoleen todellisesta
:headwall:

Yhteistyössä