M
miuku
Vieras
Mulla on kaks vanhempaa siskoa jotka on molemmat lääkäreitä ja niillä on miehet ku ridge forresterit -tyyliä ja rikas suku. Kaiken lisäks ne on vielä kauniita -pitkiä ja hoikkia eikä niillä oo lapsia ja sen kyllä näkee vartalosta. Mä pyrin lukion jälkeen kätilöks enkä päässy, olen siis tyhmempikin vielä ja nyt oon sit lähihoitaja. Miettikää miltä tuntuu samassa seurassa kertoo olevansa lähihoitaja ku siskot on lääkäreitä ja vanhemmatki on nii helkutin akateemisia olevinaan et huhhuh. Mut tää ei tietenkää jää tähän. Sen lisäks et muut perheenjäsenet on yli 170senttisiä niin mä oon 160cm pitkä, onneks en sentään kovin lihava vaikka kaks lasta oonkin saanut, molemmat alle 20vuotiaana, putkimiehen kanssa =). Voitte kuvitella kenestä vanhemmat ei oo kovin ylpeitä. Aina ku perheellä on jotain juhlia niin siskot on kyllä kutsuttu sinne ihan vieraina mut äiti soittaa sit mulle ja alottaa puhelun tyyliin "kuule, nyt tarvittais kahvinkeittoapua, niin ja järjestyiskö lapsille joku hoitopaikka". en tiedä enää miten saisin ylpeyteni tai jonkinlaisen ihmisarvontunteen vielä takasin....