Oon syönyt tänä vuonna yli 200kpl 800mg Buranaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kipulija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kipulija

Vieras
Mulla viikoittain migreeniä johon oma lääkityksensä, mutta ensiavuksi ole yritätnyt välillä ottaa tota Buranaa. Lisäksi oon syönyt tota selkä- ja olkapääkipuun. Nyt tähän mennessä siis oon vetänyt kitaani 2 purkkia 100kappaleen buranaa ja pari viikkoa sitten tuli apteekista haettua kolmas purkki.
Onko toi kamala määrä? Työkaveri sanoi, että lääkemäärällä rikon vatsani, mutte ei oo kyllä mitenkään vielä oireillut.....

En tarkemmin tähän luettele mitä kaikkia lääkkeitä viimeisen vuoden aikaana on tullut kokeiltu ja aktiivisesti syötyä,mutta huomattavasti enemmän kun mainitsemasi määrä.
Vatsahan siitä toki kärsii ja itelläni jo refluksi entuudestaan.
Aina ei voi valita..

Minkälaisessa kunnossa vatsasi on?

Muistaakseni on olemassa jotain vatsaa suojaavia lääkkeitä, jos joutuu käyttämään paljon särkylääkkeitä. Tosin kannattaa tarkistaa yhteensopivuus muiden lääkkeiden kanssa jos syö muutakin kuin särkylääkettä.

[QUOTE="vieras";24649407]Minkälaisessa kunnossa vatsasi on?

Muistaakseni on olemassa jotain vatsaa suojaavia lääkkeitä, jos joutuu käyttämään paljon särkylääkkeitä. Tosin kannattaa tarkistaa yhteensopivuus muiden lääkkeiden kanssa jos syö muutakin kuin särkylääkettä.[/QUOTE]

mulla vatsa ihan hyvässä kunnossa. Joskus 7v sitten oli vatsahaava, mutta se johtui helikobakteerista.

Yhteistyössä