oonko aivan kauhee anopille? :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja arr
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

arr

Vieras
anoppini kantaa viikottain aivan älyttömästi kaikkea! verhoja, leluja, vaatteita lapsille, ruokaa, herkkuja, petivaatteita, koriste-esineitä ymsyms.. olen kyllä sanonut että leluj meillä ei kaivata yhtään enempää (loukkaantui kun jouduin laittamaan pari jätesäkillistä kellariin), jaa verhot tms ostan mieluiten itse. jos jotain on pakko tuoda niin ruoka, vaipat ja esim itsetehty pulla ja sämpylät on ok. mutta eheeeei mene jakeluun. niinpä olen alkanut (ihan vain että saan tse sairasta mielihyvää :D) kantamaan anopille lahjapaperissa aina jotain hirvityksiä mitkä kaupassa tai kirpparilla pistää silmään. kauniisti hymyillyt ja "mulla niin tuli heti sut mieleen tästä, oli pakko ostaa" :'D ja paketeista siis löytyy toinen toistaan rumempia puutarhatonttuja, enkelipatsaita jne :-D

[QUOTE="vieras";26141297]Mikset voi vain sanoa, että ette nyt tarvitse mitään, tai esitä toivetta siitä mitä haluaisit? Ihme nillitystä![/QUOTE]

No onhan hän sanonutkin, lue viesti kunnolla! Ja ap:lle: oletpas häijy! :D

Turhan rahanmenon estämiseksi suosittelisin, että miehesi pitäisi anopin kanssa ihan oikein kunnon juttutuokion ja puhuisi vakavasti siitä, että teille ei saa tuoda enää roinaa. Se tosin, että viet anopille niitä puutarhatonttuja ja kynttilätelineitä, voi vaikeuttaa asiaa, kun anoppi sanoo sitten, että tuohan sekin minulle.

Yhteistyössä