Oonko hassu kun "vierastan" kumisaappaaita?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierastus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierastus

Vieras
Hankin pitkästä aikaa oikeat kumpparit ja haluaisin pitää niitä nyt keväällä ihan arkisesti käytössä. Mutta silti jotenkin uloslähtiessä vierastan laittaa niitä, siis jotenkin teen niistä "numeron" enkä osaa suhtautua luontevasti. Miten oppisin pitämään kumppareita kuten vaikka lenkkareita, eli niin että en ajattelisi koko asiaa sen enempää?

En tiedä, mä olen vähän samanlainen kun ajattelen sitä. Siis jos sataa, niin se on ihan ok. Mutta jos vaikka sade loppuu kun olen ulkona, ja mulla on saappaat, niin olen vähä niinku voi hitsi, olispa kunnon kengät...

hassua :)

kumpparit on ihan mun peruskengät, käytän niitä kaupassa käydessä, meen töihinkin (toki vaihdan sitten töissä toiset kengät).

jalkaan vaan ja menoksi. ihan loistavat ja lämpimät kun laittaa villasukat!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
En tiedä, mä olen vähän samanlainen kun ajattelen sitä. Siis jos sataa, niin se on ihan ok. Mutta jos vaikka sade loppuu kun olen ulkona, ja mulla on saappaat, niin olen vähä niinku voi hitsi, olispa kunnon kengät...

Nii just tota tarkoitan. Että jos ei nyt satukaan olemaan kamalan märkää, niin tulee sellanen nolo olo, että ei ois pitänykään laittaa kumppareita. Ja sitten kuitenkin kun muilla näkee kumppareita, niin ei siinä oo mitään ihmeellistä, vaikka oliskin kuivempaa.

Eihän ne lätäköt sieltä kaduilta ihan hetkessä kuivu, vaikka sade lakkaisikin. Sitten onkin kätevää, kun ei tarvitse kiertää kuin ihan suurimmat lätäköt, ja voi säälien katsella pikkukengissä hiipparoivia kanssa-kävelijöitä.

Ehkä se on vaan tämmönen luonteenpiirre että nolostelee turhia. Sitten taas yks tuttu saattaa harmaana päivänä pitää esim. kumppareita keltaista sadetakkia kaupungilla vaikka koko päivän, vaikka mitään sadetta ei oliskaan.

Alkuperäinen kirjoittaja lai-ne:

kumpparit on ihan mun peruskengät, käytän niitä kaupassa käydessä, meen töihinkin (toki vaihdan sitten töissä toiset kengät).

Mä en edes vaihda niitä töissä :saint:

Mutta ap:lle vastaus: ei kai tossa mitään väärää ole, ei niitä kumppareita mikään pakko ole käyttää jos ne ei tunnu luontevalta.
Tosin on ne kaupungissakin näppärät kura-, ja sadekeleillä, kai niihin käyttämällä tottuu jos tosissaan tahtoo =)

Alkuperäinen kirjoittaja meah:
Alkuperäinen kirjoittaja lai-ne:

Mä en edes vaihda niitä töissä :saint:

Mutta ap:lle vastaus: ei kai tossa mitään väärää ole, ei niitä kumppareita mikään pakko ole käyttää jos ne ei tunnu luontevalta.
Tosin on ne kaupungissakin näppärät kura-, ja sadekeleillä, kai niihin käyttämällä tottuu jos tosissaan tahtoo =)

Joo, haluaisin kyllä käyttää, koska ne on just niin käytännölliset. Pitää kai vaan totutella vielä. :)

Yhteistyössä