Oonko ihan PASKA IHMINEN???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sanni
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Sanni

Vieras
Perse! Kerron kaiken ihan alusta.

Ollaan naimisissa oltu miehen kanssa 4v, yhdessä 7v. Ollaan yritetty lasta 5v. Nyt olen raskaana, mutta...

MIEHELLÄNI ON TOINEN NAINEN!!!

Olen 9 viikolla, ja mieheni ei haluakaan lasta.

Onko mulla oikeus tehdä abortti, onko lapselle oikein, ettei isä halua sitä? Mitä helvettiä mä teen?

Älä nyt aborttia tee yhden ukon takia. Sinähän halusit lapsen, joten nytkö ei lapsi kelpaakaan enää? Onko lapselle oikein että teet abortin, siis onko ok, että tapat lapsesi? Rauhoitu, juttele jollekin, mutta älä ryntää aborttia tekemään noin vain.

Alkuperäinen kirjoittaja Sanni:
Mutta onko oikein sitä lasta kohtaan, ettei isä halua häntä :( mun on tosi paha mieli, syntymättömän lapseni puolesta. En tiedä mitä teen.

Tärkeintä on jos sinä haluat vauvasi! viis veisaat nyt ukostasi enää!

Kuule, lapsen voit kasvattaa ihan yhtä hyvin yksinkin, ja aika varmasti saat tukea mieheltäkin kun lapsi syntyy. Maailma on väärällään isättömiä lapsia, eikä se tee niistä huonompia ihmisiä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Älä nyt aborttia tee yhden ukon takia. Sinähän halusit lapsen, joten nytkö ei lapsi kelpaakaan enää? Onko lapselle oikein että teet abortin, siis onko ok, että tapat lapsesi? Rauhoitu, juttele jollekin, mutta älä ryntää aborttia tekemään noin vain.

Joo, siis haluanhan minä. Pelottaa vaan jos joutuu kaiken käymään yksin läpi, jaksanko? Pärjäänkö?

Kun tää oli meidän yhteinen unelma :(

Jaksat ja pärjäät kun on pakko. Ei varmaan tule olemaan helppoa tai kivaa, mutta joskus on tehtävä asioita jotka eivät ole niin helppoja. Tää on tätä elämää. Tsemppiä sulle, jos lapsen haluat, niin isomman hallan teet itsellesi jos abortoit raskauden.

Alkuperäinen kirjoittaja suvi:
sun MIES on PASKA, et sinä. et vaikka tekisit abortin jos et sen mulkun lasta halua kasvattaa :/

Niin. Kun ajattelen et joudun oleen sen miehen kanssa tekemisissä lapsen takia seuraavat 18v, niin ei paljon innosta.

Mä oon niin vihainen ja itken vaan. :/

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Joo, siis haluanhan minä. Pelottaa vaan jos joutuu kaiken käymään yksin läpi, jaksanko? Pärjäänkö?

Kun tää oli meidän yhteinen unelma :(

Pärjäät varmasti hyvin, varaa äippäneuvolaan aika =)

Alkuperäinen kirjoittaja suvi:
sun MIES on PASKA, et sinä. et vaikka tekisit abortin jos et sen mulkun lasta halua kasvattaa :/

Niin. Kun ajattelen et joudun oleen sen miehen kanssa tekemisissä lapsen takia seuraavat 18v, niin ei paljon innosta.

Mä oon niin vihainen ja itken vaan. :/

Eihän sun tarvi, jos miestä ei kerran lapsi kiinnosta. Onko sulla hyvä tukiverkko muuten? Löydät kyllä varmasti rinnallesi vielä miehen, joka ansaitsee sinun ja tulevan lapsesi rakkauden ja kiintymyksen.

Alkuperäinen kirjoittaja meiks:
onko sulla tukiverkkoa, vanhemmat, sisarukset, ystävät? pärjäät varmasti ja kun vauva syntyy, kiität itseäsi kun pidit vauvasi =)

Vanhempani on jo vanhoja, ei he jaksa hoitaa, äidilläni oli rintasyöpä juuri. Ystäviä on muutama, villejä sinkkuja. Veli on, toisella puolen maapalloa.

Uskon että olet vihainen, mutta älä vihaa lasta tuollaisen paskiaisen takia. Sun lapsi on tässä viaton osapuoli. Ja vielä, jos teillä on mennyt noin pitkään raskautumiseen, niin mitäs jos et ikinä tulekaan raskaaksi. Tää voi olla ainut mahdollisuus sulla on saada vauva.

Alkuperäinen kirjoittaja meiks:
onko sulla tukiverkkoa, vanhemmat, sisarukset, ystävät? pärjäät varmasti ja kun vauva syntyy, kiität itseäsi kun pidit vauvasi =)

Vanhempani on jo vanhoja, ei he jaksa hoitaa, äidilläni oli rintasyöpä juuri. Ystäviä on muutama, villejä sinkkuja. Veli on, toisella puolen maapalloa.

No sitten etsit vertaistukea muualta, yh-yhdistyksestä, perhekerhoista... Et sinä yksin ole!

vauvan kautta tutustuu muihin äiteihin ja saat tukea ihan varmasti! älä hautaudu tänne kaksplussalle (voi tietty ehkä olla että saat täältäkin ystäviä) mutta tuolla oikeassa elämässä neuvolan tukitoiminnan kautta tutustuu ihm isiin ;)

Yhteistyössä