N
Noviisi ihmissuhteissa
Vieras
Sinänsä ihana mies. Söpö, arvot samassa kuin mulla. Sen seurassa mä oon voinut alusta saakka olla oma itseni. Mä en häpeä mitään, en ujostele mitään. Voin sanoa just sen mitä ajattelen. Käydään pitkiä keskusteluja asioista kuin asioista. Kieltämättä välillä se ärsyttää mua mielipiteineen, mutta sanon sen myös. Ja lopulta aina päästään yksimielisyyteen keskustelujen kautta.
Tykkään siitä ihmisestä paljon.
Alusta saakka musta on tuntunut siltä, kuin oltais tunnettu aina. Ihan kuin se ois mun vanha tuttu. Siitä varmaan johtuu myös se, että jos oon eri mieltä jostain, pystyn sen sanomaan ja perustelemaan.
On se ihana..
Mutta silti, pystyn elämään päiviä olematta siihen yhteydessä. Viimeksi kaipasin taukoa kaikkeen, ja olin "hukassa" viikon. Kun palasin, mies käyttäytyi kuin ei mitään taukoa koskaan olisi ollutkaan. Ei muruttele, mutta on läsnä. Kuuntelee, ymmärtää, on läsnä.
Oonko ihastunut.. tunnenko jotain?
Odotan sitä, että saan olla yhteydessä häneen. Mutta en tiedä mitä tunnen.
Tiedätkö sinä?
Tykkään siitä ihmisestä paljon.
Alusta saakka musta on tuntunut siltä, kuin oltais tunnettu aina. Ihan kuin se ois mun vanha tuttu. Siitä varmaan johtuu myös se, että jos oon eri mieltä jostain, pystyn sen sanomaan ja perustelemaan.
On se ihana..
Mutta silti, pystyn elämään päiviä olematta siihen yhteydessä. Viimeksi kaipasin taukoa kaikkeen, ja olin "hukassa" viikon. Kun palasin, mies käyttäytyi kuin ei mitään taukoa koskaan olisi ollutkaan. Ei muruttele, mutta on läsnä. Kuuntelee, ymmärtää, on läsnä.
Oonko ihastunut.. tunnenko jotain?
Odotan sitä, että saan olla yhteydessä häneen. Mutta en tiedä mitä tunnen.
Tiedätkö sinä?