Oonko mä nyt ihan tyhmästä mustasukkainen ja loukkaantunut?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja TooQT2BSTR8
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

TooQT2BSTR8

Aktiivinen jäsen
13.02.2008
3 251
0
36
Mun mies oli äijäporukalla reissussa joku aika sitten ja tietty kyselin miten reissu meni. Oli ollu kuulema tosi tylsää ja ei oo baarissakaan ollu mitään. Kyselin myös et tutustuiko se kehenkään naisiin siellä tai et olisko ollu vientiä niin ei kuulema ollu ees jutellu kenenkään kanssa.
Nyt sit näin sen kaverin laittamia kuvia ja eikös niissä istu koko äijälauma vieraitten naisten kanssa baarissa ja hauskaa näkyy olevan :/ Jotenkin epämukava olo tuli kun näin ne kuvat.
Mua loukkaa toi et se ei kertonu tosta mulle. Nyt raskaana ollessa oon ollu aika mustasukkainen johtuen menettämisenpelosta ja ei tää nyt ainakaan auttanut asiaa. Ihan tyhmästä syystähän mä oon loukkaantunut mut oon kuitenkin.
Nolottaa tämmöisestä olla mustasukkainen, mutta ei voi mitään...
Jos joku muu olis tätä kysyny niin olisin itse pitänyt kysyjää hysteerisenä, mut kappas vaan omalla kohdalla ei ookaan niin hysteerinen olo :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja yhden miehen vaimo:
Tietääkö miehes,että olet nää kuvat nähnyt?
Ymmärrän,että asia loukkaa sua!
ei tuossa mitään nolottavaa ole!

Ei tiiä vielä kun se on töissä. Kerron kyllä sit kun se tulee kotiin, et mua loukkaa eniten toi et jätetään asioita kertomatta.

Luulisin että miehes tietää että luokkaantusit niin jätti kertomatta, mutta itse parhaiten tunnet miehes mitä sen päässä liikkuu. Toki olis ollu huomaavaista sanoo miten asia oli mut miehet nyt ajattelee omalla tavallaan :whistle:

Enemmänkin luulis olevan noloa sun miehelles sitten kun tietää että olet ne kuvat nähnyt. Varmaan ihan normaali reaktio tuo sinulta, kaippa sitä ois aika paatunut jos vaan olkaa kohauttais kun näkee ukkonsa istumassa naislauman keskellä just kun mies on sanonut ettei ole naisia nähnytkään ;)

Alkuperäinen kirjoittaja LOISTOTUPSU:
Luulisin että miehes tietää että luokkaantusit niin jätti kertomatta, mutta itse parhaiten tunnet miehes mitä sen päässä liikkuu. Toki olis ollu huomaavaista sanoo miten asia oli mut miehet nyt ajattelee omalla tavallaan :whistle:

Näin mäkin luulen, mutta ärsyttää että se ei kertonu, kun aina on voinu mulle sanoo tommosista. Siksihän se niin epäilyttääkin, et miksi tällä kertaa ei voinu sanoa :/

Alkuperäinen kirjoittaja Kuulapyssy:

Näin mäkin luulen, mutta ärsyttää että se ei kertonu, kun aina on voinu mulle sanoo tommosista. Siksihän se niin epäilyttääkin, et miksi tällä kertaa ei voinu sanoa :/

Minä en heti kuvista kertois mitä olen nähny, kysyisin vaan et menikö se reissu todella niin tylsästi miten kerroit.

Minä en heti kuvista kertois mitä olen nähny, kysyisin vaan et menikö se reissu todella niin tylsästi miten kerroit.
Mä jo ehdin laittaa sille viestin et ei tainnukaan olla ihan niin tylsää siellä reissussa kuin annoit ymmärtää.

Se on kuvista päätellen ollu niin kännissä ettei oo ees tajunnu et mitään kuvia on otettu...

Jos se on ollu niin tuiterissa aina kun naisia ollu lähellä tai muuten kivaa niin ei muista

:whistle: :D

Sillä ei mee koskaan muisti. Ei ikinä.
Ilmeisesti se vaan päätti jättää kertomatta mulle et pöytä oli täynnä naisia ja hauskaa oli. Tulee vaan väistämättä mieleen et mitä muuta jäi sit kertomatta.

Voihan olla että se aatteli olla kertomatta naisista, ettet loukkaantuis tai tulis mustasukkaseks..mut en tiiä osaisko mies aatella niin monimutkasesti :snotty:

Kerran mies oli kavereineen työpaikan juhlissa, ja sitten oli puhe et tulee grillin kautta kotiin, heti kun vaan pääsee (tarvis työpaikaltaan kyydin keskustaan ensin)
No, mies tulikin suht ajoissa ja niin ylpeenä kehuskeli että eihän menny pitkään..Sattumalta esikko kävi aamulla miehen taskuja kaivelemassa, joskus käy, kun miehellä yleensä on sisuja tms. Ja siellähän oli, kuitti baarista, missä olivat kuitenkin matkalla käyneet.. :headwall:
Ja kun asiasta kyselin, niin tulipa vaikeen olosesti; no käytiin yksillä ennen ku kotia päin lähdin..Niinpä niin..

Ei sama juttu, mut niin helposti tuntuu valkoinen valhe lipsahtavan.

Et ole. Mä en olis tosta mitenkään mustasukkainen, mutta vetäisin palkokasvin varsineen nenääni valehtelusta.

Ehkä sun mies ei oo vaan halunnut loukata sua, mutta ei ole ajatellut että valehtelu loukkaa paljon enemmän :( Sellaisia ne miehet joskus on

Mustasukkaisuus saattaa olla turhaa, mut loukkaantumiseen sulla kyllä on aihetta. Ärsyttää toi miesten logiikka, et jätetään kertomatta asiat, joista mahdollisesti voi tulla turhaa sanomista ja kiukuttelua. Ja säkin vielä suoraa kysyit ja silti mies valehteli päin naamaa. Oon oman ukkoni kanssa ihan vastikään käyny taistelua aihesta; "Miks pitää salailla juttuja, jollei niissä mitään salattavaa ole?" Miehen mielestä ei tarvi kertoa, jossei toinen osaa yksityiskohtaisesti kysyä joka asiasta... Niinpä mä sit viime ulkoilureissun jälkeen tenttasin siltä suurinpiirtein kaiken mahdollisen. Tais vihdoin tajuta itekin miten typerää tommonen käytös on... :(

Mut takas asiaan... :) Luultavasti sulla ei oo mitään syytä mustasukkasuuteen, mies ei vaan halunnu aiheuttaa riitaa yms. Mut pistä tilille tosta valehtelusta, tommonen syö luottamuksen tosi nopeesti. Kohta et epäilet kaikkee miehes sanomaa.

Mua jurppis eniten tossa asiassa valehtelu ja menis kyllä luottamus mieheen pitkäksi aikaa. Ite oon yrittänyt toitottaa rehellisyyttä eli parempi kertoa kaikki niinkuin ne on mennyt. Hän saattaa saada siitä vähän motkotusta ja joskus jopa huutoa, mutta siitä vasta sota syntyis, jos kuulisin jälkeenpäin että mulle ollaan valehdeltu ja jäis kalvamaan pitkäksi aikaa, että miksi?? Siis oliko syytä salailuun??

Mun mies oli äijäporukalla reissussa joku aika sitten ja tietty kyselin miten reissu meni. Oli ollu kuulema tosi tylsää ja ei oo baarissakaan ollu mitään. Kyselin myös et tutustuiko se kehenkään naisiin siellä tai et olisko ollu vientiä niin ei kuulema ollu ees jutellu kenenkään kanssa.
Nyt sit näin sen kaverin laittamia kuvia ja eikös niissä istu koko äijälauma vieraitten naisten kanssa baarissa ja hauskaa näkyy olevan :/ Jotenkin epämukava olo tuli kun näin ne kuvat.
Mua loukkaa toi et se ei kertonu tosta mulle. Nyt raskaana ollessa oon ollu aika mustasukkainen johtuen menettämisenpelosta ja ei tää nyt ainakaan auttanut asiaa. Ihan tyhmästä syystähän mä oon loukkaantunut mut oon kuitenkin.
Nolottaa tämmöisestä olla mustasukkainen, mutta ei voi mitään...
Jos joku muu olis tätä kysyny niin olisin itse pitänyt kysyjää hysteerisenä, mut kappas vaan omalla kohdalla ei ookaan niin hysteerinen olo :whistle:

Se ei muista jutelleensa eikä kukaan ole jäänyt mieleen. No big deal.

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Mua jurppis eniten tossa asiassa valehtelu ja menis kyllä luottamus mieheen pitkäksi aikaa. Ite oon yrittänyt toitottaa rehellisyyttä eli parempi kertoa kaikki niinkuin ne on mennyt. Hän saattaa saada siitä vähän motkotusta ja joskus jopa huutoa, mutta siitä vasta sota syntyis, jos kuulisin jälkeenpäin että mulle ollaan valehdeltu ja jäis kalvamaan pitkäksi aikaa, että miksi?? Siis oliko syytä salailuun??

No niimpä :( Valehtelua en siedä yhtään.

Yhteistyössä