Oonko mä nyt kipeä vai mitä tää on?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

?

Vieras
Mulla on pää kirjaimellisesti täynnä räkää! Nenä aivan tukossa, niin tukossa että korvissa on painetta ja korvatkin on vähän kipeät sen seurauksena, oma ääni kuuluu kaikuna. Päätä särkee. Kuumetta ei kuitenkaan ole.
Nyt en tiedä mitä teen. Oon tosi huono olemaan pois töistä, yleensä meen töihin vaikka olisikin vähän flunssaa, ja siitä on kerran kaksi tullut jopa sanomista (kassalla oon töissä ) Nyt sitten en tiedä että menenkö käymään työterveyslääkärillä vai menenkö töihin. Haluaisin mennä, mutta toisaalta olo on kipeä vaikka kuumettakaan ei ole. En ole mikään sairasloman hakija, mutta jos siitä tulee sanomista että kun menen sinne hönöttämään niin en tiedä sitten mitä tekis.

Et oonko mä nyt "kipeä" vai en???

En mä kitise. Vaan mulla sattuu olemaan omatunto, joka on liiankin herkkä, vaikka olisin oikeasti oikeasti pää kainalossa, niin mulla on huono omatunto siitä etten voi mennä töihin.

Alkuperäinen kirjoittaja ap :
En mä kitise. Vaan mulla sattuu olemaan omatunto, joka on liiankin herkkä, vaikka olisin oikeasti oikeasti pää kainalossa, niin mulla on huono omatunto siitä etten voi mennä töihin.

Ajattele niin, että tulisi huono omatunto, jos menisit töihin tartummaan pöpön työkavereihin.

Yhteistyössä