oonko mä nyt liian nipo ja itseeni täynnä??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja 30v
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
3

30v

Vieras
Eli juttu menee näin: täytin tuossa 30v..Olin jo pitkään ajatellut että otan permiksen kun hiusten pituus on sopiva ja ikäänkuin itselleni synttärilahjaksi.. varasin ajan synttäripvlle, mutta jouduinkin sen sitten perumaan kun lastenvahtia en saanut. No, tässä vaiheessa mies ilm että hän voi kyllä mielellään maksaa sen permiksen 30v lahjaksi, että varaa ihmeessä uusi aika, niin hän voi olla sitten töistä sen pari tuntia pois ja katsoa lapsia.Tästä innoissani varasin ajan ja odotin sitä kuin kuuta nousevaa..Eilen aamulla olisi ollut aika, mutta mies sitten ilmoittikin su iltana ettei voikkaan olla töistä pois! Pahinta oli se, että hän sanoi sen maksavankin niin paljon (63e) ja kun sitten se raha menee hänen säästöistään ( meillä kova säästäminen ensi kesän matkaa varten)!!Olin ihan järkyttynyt että aha. Lastenvahtia en niin pienellä varoitusajalla saanut joten jouduin ajan taas perumaan. Loukkaannuin ja petyin tästä hässäkästä, koska ajattelen etten ole edes sen 63euron arvoinen, lahja luvataan mutta sitten perutaankin..Se olisi ollut mulle iso juttu ja olisin saanut hetken omaa aikaa ja rauhaa..
Illalla vielä ukko totesi että "eihän noi sun hiukset edes kaipaa mitään permistä, hyväthän ne on noinkin! " AARGH.. tosiaan oon vuosi sitten käynyt viimeksi kampaajalla, muuten nyrhinyt itse tätä pehkoa ja sen kyllä huomaa..
Olisin sinne tietysti mennyt jos vahdin olisin saanut ja itsellä olisi ollut se raha, mutta kun ei..

Mä en ottais permistä, toki en sun kuontalosta tiedä. Permis menee aika nopeesti huonoksi ja se näyttää vaan kamalalta. Osta suoristusrauta ja tee kikkaroita sillä, hyvä vehe.
Ota vaikka raitoja ja joku uusi kampaus. Ja paat ukon maksamaan, kun lupasikin.

no et ole varsinaisesti nipo, mutta mun on hirveän vaikea ymmärtää aikuisten naisten pääsyn mahdottomuutta esim. kampaajalle. kampaajat tekevät myös iltaisin töitä. ei kai se ukko voi aamusta iltaan jatkuvasti olla töissä. itsesääli veks ja menet silloin kun siltä tuntuu ja ottakoon ukko mukulat vaikka töihin jos yrittää lyhyellä varoituksella peruuttaa sopimusta. pikkasen itsekunnioitusta peliin naiset...elkää ruvetko ukkojenne tossuiksi.

jatkoa.. Ja kun mies on toivonut mun kasvattavan hiuksia niin nytpä tein sitten sen, että otin sakset käteen ja naps.. Koska mä en saanut sitä permistä, enkä ole sen arvoinen niin mitäs mä alan hänen takiaan hiuksiani kasvattamaan...No, onpahan ainakin parempi kuntoiset hiukset sitten kun pääsen sen permiksen joskus ottamaan, ihan omilla rahoilla!!! =)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
jatkoa.. Ja kun mies on toivonut mun kasvattavan hiuksia niin nytpä tein sitten sen, että otin sakset käteen ja naps.. Koska mä en saanut sitä permistä, enkä ole sen arvoinen niin mitäs mä alan hänen takiaan hiuksiani kasvattamaan...No, onpahan ainakin parempi kuntoiset hiukset sitten kun pääsen sen permiksen joskus ottamaan, ihan omilla rahoilla!!! =)

näin mäkin olisin varmaan tehnyt , hyvä,hyvä.

Yhteistyössä