V
väsynyt!
Vieras
Joudun ruoskimaan itteni ihan joka asiaan. Aamut on ihan kamalia, töihinlähtö on tuskaa, lenkille lähtö on tuskaa, kauppaan meno on tuskaa... Sit kun saan ruoskittua itteni liikkeelle niin kaikki on ok ja virtaa on ja hyvin menee, mut heti kun pysähdyn mua alkaa väsyttää ja voisin vaan nukkua. Maata laakereillani ja nukkua. Tänä viikonloppuna olin pikkujouluissa perjantaina, tulin klo23 kotiin ja olen oikeesti nukkunu siitä asti melkein koko viikonlopun. Koiran käyttänyt ulkona ja vessassa käyny ja jotain vähän syöny, mut käytännössä oon ollu sängyssä/sohvalla perjantai-illasta tähän hetkeen. Sama on arkisin kun tulen töistä, jos erehdyn meneen sohvalle niin en pääse ylös. Nukun ja torkun iltaan asti. Tottakai hoidan pakolliset, mutta vaikeeta on.
Kilppariarvot oli normaalit, vitamiineja syön ja hedelmiä/vihanneksia, saan raitista ilmaa ja periaatteessa kaikki ok. Mutta mua vaan väsyttää enkä jaksa nähdä ihmisiä yhtään niinkun joskus ennen...
Onko kellään vastaavaa tai kokemusta..?
Kilppariarvot oli normaalit, vitamiineja syön ja hedelmiä/vihanneksia, saan raitista ilmaa ja periaatteessa kaikki ok. Mutta mua vaan väsyttää enkä jaksa nähdä ihmisiä yhtään niinkun joskus ennen...
Onko kellään vastaavaa tai kokemusta..?