Oonko sekoomassa vai miten te olisitte reagoineet?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

minä

Vieras
Miehestä taas...

Eilen pääsi töistä neljältä ja kysyin päivällä meinaako tehdä jotain töitten jälkeen vai tuleeko kotiin. Sano tulevansa kotiin viideksi.

Varttia vaille viis pisti viestin et tulee vähän myöhässä kun keskustassa on paraati joka loppuu viideltä.

Soittaa puoli seitsemän ja sanoo venaavansa kaverinsa junaa kaverin kanssa että juna lähtee kasilta, kysyin et meinaako jäädä sit viel kaupunkiin vai tulla, se sano että ei jää.

varttia vaille yhdeksän soitan sille, että onko tulossa ja se sano et on vielä tän kaverin kaa ja lähtee tuleen nyt heti kotiin.

puol kymmenen soitin ja ei vastaa..sitten vastaa ja sanoo olevansa kävelemässä bussipysäkille..juteltiin ja kerroin kuinka pahalta tuntuu kun hän lupaa ja rikkoo lupauksensa ja minä odotan kotona. Sitten hän sanoi ettei halua tulla kotiin ollenkaan. Loppujen lopuksi tuli.

Mulla tuli paha olo jo tosta kun se ei tullut sillon viiden jälkeen ku paraati loppu, sit kun ei tullut kahdeksalta ja sitten ei lähtenyt baarista vaikka lupas. Mitä mun pitäs tehdä ja ajatella? Varmasti ylireakoin, vai?

Joo ylireagoit. Hän sentään kertoi milloin aikoo tulla suunitelmathan voi muuttua aina. Kauheeta, jos pitäis aina kiirehtiä kotiin siksi vaan, että sanoi puolisolle tulevansa tiettyyn kelloaikaan, jos ei kerran mitään erikoista ole sovittuna. Nykyään on kännykät. Tuskin miehes on kelloa kokoajan kytännyt, et ai kotiintuloaiaka pitää soittaa...

Jos toi on jatkuvaa käytöstä, niin aika huonolta näyttää, sinun kannaltasi. Mä en siedä tuollaista.

Jos tuota ei tapahdu usein, niin sallittakoon miehelle pieniä irtiottoja.
:) Mä tosin en viitsi soitella jatkuvasti, eikä mies selittele kuin pikkulapsi äidilleen satuja. Meillä mennään aikuisemmalla kaavalla.
Olisiko teilläkin syytä hieman tarkistaa ikää ja harjoitella siihen sopivaa käytöstä. Miehesi varsinkin vaikuttaa teiniltä, kauanko viitsit tuollaista kasvattaa.

Nii i..kyl mäkin ymmärrän et ei tää normaalia oo et mä itkin kotona tämmösestä asiasta. Mitä mä voi tehdä tai ajatella et mulla ei tuu tämmösestä paha olo. Ennen ei oo ollu tällästä, nyt vaan mieheni pettänyt mun luottamuksen niin monta kertaa et tällänenkin juttu saa mut ihan hulluuden partaalle.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jos toi on jatkuvaa käytöstä, niin aika huonolta näyttää, sinun kannaltasi. Mä en siedä tuollaista.

Jos tuota ei tapahdu usein, niin sallittakoon miehelle pieniä irtiottoja.
:) Mä tosin en viitsi soitella jatkuvasti, eikä mies selittele kuin pikkulapsi äidilleen satuja. Meillä mennään aikuisemmalla kaavalla.
Olisiko teilläkin syytä hieman tarkistaa ikää ja harjoitella siihen sopivaa käytöstä. Miehesi varsinkin vaikuttaa teiniltä, kauanko viitsit tuollaista kasvattaa.

Mikä se teidän aikuisempi kaava on?

Mieheni on 28 vuotias ja jostain ihmeen syystä se haalii ympärilleen sellasia 20 kymppisiä kavereita joilla ei perhettä tai tyttöystävää ole..

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Mieheni on 28 vuotias ja jostain ihmeen syystä se haalii ympärilleen sellasia 20 kymppisiä kavereita joilla ei perhettä tai tyttöystävää ole..

Tuollaisia miehiä riittää kyllä. Mutta harmi jos tulee sulle yllätyksenä, kun yleensä nuo piirteet on olemassa alusta asti ja ei ne siitä muutu.

Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Miehestä taas...

Eilen pääsi töistä neljältä ja kysyin päivällä meinaako tehdä jotain töitten jälkeen vai tuleeko kotiin. Sano tulevansa kotiin viideksi.

Varttia vaille viis pisti viestin et tulee vähän myöhässä kun keskustassa on paraati joka loppuu viideltä.

Soittaa puoli seitsemän ja sanoo venaavansa kaverinsa junaa kaverin kanssa että juna lähtee kasilta, kysyin et meinaako jäädä sit viel kaupunkiin vai tulla, se sano että ei jää.

varttia vaille yhdeksän soitan sille, että onko tulossa ja se sano et on vielä tän kaverin kaa ja lähtee tuleen nyt heti kotiin.

puol kymmenen soitin ja ei vastaa..sitten vastaa ja sanoo olevansa kävelemässä bussipysäkille..juteltiin ja kerroin kuinka pahalta tuntuu kun hän lupaa ja rikkoo lupauksensa ja minä odotan kotona. Sitten hän sanoi ettei halua tulla kotiin ollenkaan. Loppujen lopuksi tuli.

Mulla tuli paha olo jo tosta kun se ei tullut sillon viiden jälkeen ku paraati loppu, sit kun ei tullut kahdeksalta ja sitten ei lähtenyt baarista vaikka lupas. Mitä mun pitäs tehdä ja ajatella? Varmasti ylireakoin, vai?

Mielestäni täysin kusipäistä toimintaa parisuhteessa elävältä ihmiseltä.

Miehillä on monesti sellainen käsitys itsestään, ettei omia lupauksiaan tarvitse pitää. Parempi olla lupailematta, kun ei kerran ole selkärankaa pitäytyä niissä.

Miehillä on monesti sellainen käsitys itsestään, ettei omia lupauksiaan tarvitse pitää. Parempi olla lupailematta, kun ei kerran ole selkärankaa pitäytyä niissä.

Ihan samalla lailla toimii myös kusipäinen nainen. Ei se oo sukupuolesta kiinni.

Mä olen nykyään sen verran herkkä noissa asioissa, että tyypillä olisi varmaan ollut kotona vastassa kamat pakattuna rappusella.

Olin aikaisemmin suhteessa, jossa oli sovittu rehellisyydestä. Mies ei todellakaan pitänyt siitä kiinni. Onneksi lopulta jäi kiinni valtavasta valevyyhdestään ja erosin hänestä. Nykyään en hyväksyisi itselleni tehtävän mitään tuollaista. Oletus on, että suhteessa on aikuiset osapuolina, jotka ovat vastuussa tekemisistään ja sanomisistaan. Tuollainen käytön osoittaa selkeästi asenteen kumppaniaan ja parisuhdettaan kohtaan.

Alkuperäinen kirjoittaja lalallaa:

Ihan samalla lailla toimii myös kusipäinen nainen. Ei se oo sukupuolesta kiinni.

No mä en ole kamalasti seurustellut naisten kanssa joten heidän lupailujen pitämisestään parisuhteessa ei ole kamalasti kokemusta, miehistä sentään sen.

mielestäni epäkunnioittavaa toista kohtaan..
ei kävisi meidän liitossa..
se kävisi, että mies sanoisi, että tulen vaikka yhden aikaan yöllä,
mutta siihen on mun voitava luottaa =)

Mun mies käy hyvin harvoin missään, mutta kun käy, unohtuu kaikki sopimukset siitä koska tulee takas kotiin. Saattaa sekoilla muutenkin jos vaihtaa ns. vapaalle. Miksköhän minäkin katson tuota.

Yhteistyössä