oonko vaa nipo??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mimomamo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

mimomamo

Aktiivinen jäsen
24.07.2007
1 128
0
36
mulle on syydetty syntyvälle vauvalle vaatteita ja mua jotenki ahistaa se että osassa on tahroja ja reikiä sekä osan kangas on niin kulahtanu että se ei pysy enää kuosissa. ni pitäskö mun olla näistä kiitollinen vai mitä? en mä ite laittas sellassii ni miks laittaisin lapselle?
sielä on hyviäkin vaatteita paljon ja niistä olen kiitollinen, mut en osaa suhtautua noihin ei hyviin.
:o

joo mulle kävi samalla tavalla.. vaikeeta oli. Ja vaikka sanottiin ettei tartte palauttaa, niin kyllä niitäkin takas vinguttiin.. aarg.. sit kun olit jo heittänyt osan roskiin tai käyttänyt rätteinä.

No mä annoin hiljattain kaikki vanhat vauvanvaatteet eteenpäin ja sanoin tulevalle äidille että valitsee niistä mitä haluaa pitää ja heittää loput roskiin/uffin keräykseen, vaatteen kunnon mukaan. Ei niitä tullut niin itse läpi katsottua kun keräsin kaikki pienet vaan pois vaatekaapista aina kun piti saada isompia mahtumaan tilalle.

Mutta siis ehkä lahjoittaja ei ole itsekään tajunnut vaatteiden kuntoa? Heitä risat pois ja laita ne mistä et pidä johonkin keräykseen. :)

ku mul on oikeesti huono mieli siitä että en osaa suhtautua niihi oikeesti huonompiin... ja jotenki harmittaa että meille edes sellassii annetaa. en mä kehtais ite antaa eteepäi sellassii...

ne on kaikki siis pestyjä, mutta tahrat on sellassii että joko valkoselle kankaalle jotai oksennusta/ruokaa menny ja värjäytyny siitä tai sit jossai pipossaki oli keltai läntti hiestä siel sisäpuolella.

toisaalta tämä lahjoittaja on yrittäny tyrkyttää meille mitä kummallisimpia juttuja. vaunuja jotka hajoavat ja itsellään menny hermo, ni kysyny että halutaako me ne? ja toiset vaunut jotka tosi vanhat (siis varmaa 90 luvun alusta) ja kangans huonossa kunnossa, ni niitä yritti tuputtaa meille toosi pitkään ja ehdotti että verhoillaan yhessä uudestaa ne, että muuten on hyvät. huoh..

joo, hän on miehen sisko... ja viel suureen ääeen mainosti että on rumii ja epäkäytännöllisiä. No ne odottaa kaapissa nyt sit että kui epäkäytännöllisii sit on ku lapsi tulee ja pääsee testaa. kaikil meil tietty omat maut, mut olis ehkä hieman tahdikkaammin voinu ilmaista että ei sovi omaa tyyliin pukea lasta.. tai jotai..

mä olen joskus saanu vaatteita joista en ole tykänny kun ollu tahroja reikiä tms..sinne olen kaappiin vaan laittanut ja kun niiden vaatteiden käyttöaika menny umpeen palauttanu ja jos ei ole halunnu niin roskiin

ai tällanenki voi olla ongelma ? :D mä vaan oon tunkenu ne sellaset "ei kivat" takas pussii ja sit antanut takas ku muutki tai vieny roskiin/kierrätykseen. en oo sen enempää miettiny suhtautumista.

no kai munki pitää vaa kovistautua tässä. se on varsinki sit edessä ku se lapsi on olemassa ja niitä kaikkitietäväisiä neuvoja alkaa satelemaan... jotku ihmiset ku luulee että luulo on tietoa.. |O

Yhteistyössä