ÖÖÖ..mitäs mä nyt teen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Yainaba
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Yainaba

Aktiivinen jäsen
11.05.2005
2 743
0
36
Olen hakenut turvotukseen "lääkkeeksi" paikalliselta mansikanviljelijätä pakastettua mansikkaa koska sitä saa edullisesti ja on taatusti kotimaista ja puhdasta. (halvempaa kuin kaupan kotimaiset ja ulkomaiset mansikat)
Mutta nyt siltä loppuu ne mansikat :( ja mulla turvotus alkaa taas nousta.

Auttaako mansikkamehu ( ilmeisesti maijalla mehutettu) samalla tavalla. Sitä löytyisi yhä viljelijän pakkasesta?
Tai auttaako esim punaherukka? Sitäkin olisi vielä.
En uskalla syödä kaupan ulkomaisia mansikoita ja kotimaiset on tajuttoaman kalliita.

Alkuperäinen kirjoittaja Yainaba:
Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:
Ihan OT, mutta ootko raskaana? =)

jep =) ja vihdoin uskallan luottaa että tämä ehkä onnistuu, edelliset 4 meni viime vuonna kesken :(

Ihanaa, onneksi olkoon! :flower: Kuinkas pitkällä jo mennään? Onkos tämä tulokas sitten jo 9. lapsonen vai muistanko väärin? =)

jep =) ja vihdoin uskallan luottaa että tämä ehkä onnistuu, edelliset 4 meni viime vuonna kesken :(

Ihanaa, onneksi olkoon! :flower: Kuinkas pitkällä jo mennään? Onkos tämä tulokas sitten jo 9. lapsonen vai muistanko väärin? =)

On 9. ja viikolla 26+5 ollaan menossa tällä hetkellä

On 9. ja viikolla 26+5 ollaan menossa tällä hetkellä

Kesäkuun lapsonen siis... Mulla kans la samassa kuussa =)
Mutta joo, ananas auttaa mulla tuohon turvotukseen hyvin. Ja runsas juominen

Alkuperäinen kirjoittaja tiinu:
Onneksi olkoon raskaudestasi =) Menikö sinulla viime vuonna alkuraskaudessa kesken?

Eikö tavallisen veden juonti poista turvotustasi?

kiitos

Jostain syystä mulle kerääntyy turvotusta himusen herkästi. Neuvolassa suositeltiin mansikkaa ja se on kyllä auttanut, vaan kun loppuu.

Greippimehu kuulemma voisi kanssa poistaa mutta mulle tulee greipistä kova päänsärky.

Mitähän muita nestettä poistavia kotikonsteja ois? Se ananas ei mulle käy.

Alkuperäinen kirjoittaja v:
Greippi/greippimehu toimii myös. Ja vihreä tee. Kokeile vaikka niitä, jos mansikat loppuu ja ananas ei sovi :)

Ai niin tee. Mä juon pari kupillista päivässä teetä. Pitääkö olla vihreä teetä? Mulla on veren hyytymishäiriö mikä reagoi kofeiiniin ja teeiiniin joten en voi juoda enempää, mutta vähän kuitenkin.

Ilmeisesti vihreä toimii paremmin. Jos vaihdat siis teesi vihreään?
Sitten on tietysti vielä koivunlehtitee, nokkostee (huom. nokkosen kanssa nautittava maitotuotteita kuten pinaatin, ja raparperin, nokkosessakin on oksaalihappoa), vesimeloni ja selleri ja lipstikka.

Yhteistyössä