ööö... ton miehen logiikka taas...???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ärtsää vaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

ärtsää vaan

Vieras
mä olin ajatellut ostaa sisarusteni ja miehen sisarusten perheille joululahjaksi leffaliput. esittelin ajatusta tuossa miehelleni, niin tokaisi vaan, että aijaa, onko meillä varaa semmoseen? suunnilleen sen verran rahaa ollaan joka vuosi sukulaisten lahjoihin laitettu, ei mun mielestä kovin paljon. mähän noi lahjajutut aina hoidan niin ei miehellä oikein ole käsitystä mitä ollaan niille ostettu yleensä ja minkä hintasta.

no tänään sitten tuli puheeksi anopin synttärit. mies on veljensä kanssa viemässä sitä konserttiin ja sitten lähtevät vielä risteilylle. kyselin aikatauluista, että mihin aikaan ovat menossa sun muuta. niin anoppi pitää nyt kuulemma viedä vielä syömäänkin ennen konserttia, niin kun ei tossa koko viikonlopun juhlimisessa olis vielä tarpeeksi. voi vittu, onko meillä paremmin varaa kestitä anoppia päivätolkulla kun ostaa sukulaisille leffalippuja joululahjaksi??

ei meillä oikeasti talous nyt niin tiukalla ole, etteikö olisi varaa molempiin. mutta pointti on se, että mä en ikinä kieltäis miestä ostamasta äidilleen joulu/synttärilahjaa, vaikka arvokkaampaakin, jos näkee sen aiheelliseksi. mutta miehen mielestä mä en sais omia sukulaisiani muistaa edes jouluna... piru.

Yhteistyössä