OOoo! Lapseni osaa sanoa sanan - vielä kun selviäis, mitä se tarkoittaa.. * turhis*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja endie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

endie

Aktiivinen jäsen
07.05.2007
14 918
6
36
ääp-PY ! tuota hän hokee hokemistaan ( 11kk ) . se ei tarkoita äitiä eikä lamppua ( lamput ja valot kiinnostaa muuten kyllä ) .

mitäs omituisia sanoja muiden lapsilla on ollut ?

Tyttö on ruvennu kutsuu vähän kaikkea kakaksi. Varmaan huomas, että mä reagoin sanaan "kakka" (otan potan esille tms) niin kokeilee nyt, että voisko sitä käyttää johonkin muuhunkin tarkotukseen.

No meidän poitsun mielestä tällä hetkellä melkein kaikki on vaan "gii" :D

Tulee siis näyttämään vaikkapa jotain mystistä tavaraa ja kysyvä ilme kasvoillaan "-äitiGII!?" Ja kun kerron sen olevan vaikka paistinlasta niin katsoo esinettä, hymyilee ja
"-gii...!" :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:
Tyttö on ruvennu kutsuu vähän kaikkea kakaksi. Varmaan huomas, että mä reagoin sanaan "kakka" (otan potan esille tms) niin kokeilee nyt, että voisko sitä käyttää johonkin muuhunkin tarkotukseen.
Eikö ruotsissa ole omaa sanaansa tuohon?

Mun 11kk osaa sanoa anna ja nam nam... Esikoinen tykkäs pipoista ja hoki aina tussu ja sitte selvis sanan olevan tupsu!!! Oppi sen lopulta oikein sanomaan, mutta siihen asti ei ollu kiva ku hoksas kaupassa jonku pipossa tupsun.. ;)

Alkuperäinen kirjoittaja ?:

Öö? Ruotsiksi uloste/ulostaminen on tuttavallisemmin kacka.

Alkuperäinen kirjoittaja ?:

Öö? Ruotsiksi uloste/ulostaminen on tuttavallisemmin kacka.

:laugh:

Mun siskonpoika sanoo myös kaikkea "kakka".
Mun esikoiselle kaikki oli "Kagu" =)

Nuorin on 9kk ja sanoo U .

Kymmenkuisellani kaikki asiat on ät-TI. Paino toisella tavulla. Koska laps osaa sanoa erikseen äiti, niin tää on joku yleissana kaikelle. Että ketjussa esiintyneet ääppy, kakka ja ätti lienee sitten samaa tarkoittavia kaikki (esim. "mikä tämä on? Ota, ole hyvä.") :)

Yhteistyössä