Öööö...menikö nyt ihan oikein (miehistä)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mie

Vieras
Mies unohti shoppailukassin, jossa leffoja ja lasten itselleen omilla rahoilla ostamiaan leluja, kahvilan pöydän alle. Huomasin asian vasta vajaan tunnin päästä ja kuten arvata saattaa, se kassi oli mennyttä, sisältöineen. Räjähdin sit miehelle, lähinnä lasten mielipahan vuoksi. Ja nyt mä sit olenkin se paska, kun kehtasin häntä moittia. Ja tietenkin MINUN piti ostaa uudet samanlaiset lelut omilla rahoillani tilalle.

Mies mököttää ja ei kuulemma halua olla mun kaa tekemisissä hetkeen, mykkäkoulua siis pitää jne.

Teinkö mä sit NIIN väärin, kun suutuin ja kehotin opettelemaan tavaroista huolehtimista?

sillä oli itselläänkin varmasti paha mieli, turha aikuista ihmistä on läksyttää kun tietää itsekin olleensa typerä. Mun mielestä suotta pahensi hänen mieltä. Tosin en ymmärrä miksi hän ei itse ostanut tilalle niin leluja jos hän ne hukkas?

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Alkuperäinen kirjoittaja Tiivari:
Sattuuhan noita vahinkoja... :/

Mutta teinkö mä väärin kun raivostuin vai onko mies oikeutettu vetämään herneet nekkuun?

No, jos itse olisin unohtaja, niin en totisesti kaipaisi enää läksytystä mieheltä. Harmittaisi jo muutenkin niin vietävästi. Ja kun vahingoille ei mitään mahda... :|

Alkuperäinen kirjoittaja mut mä oonkin kiltti:
sillä oli itselläänkin varmasti paha mieli, turha aikuista ihmistä on läksyttää kun tietää itsekin olleensa typerä. Mun mielestä suotta pahensi hänen mieltä. Tosin en ymmärrä miksi hän ei itse ostanut tilalle niin leluja jos hän ne hukkas?

No kun sitä vituttui lähinnä omien leffojen suurempi rahallinen arvo niin ei vissiin raatsinu. Mun vaakakupissa painoi enemmän lasten surkeus, kun OMISTA VÄHISTÄ RAHOISTAAN olivat innolla ostaneet ja hartaasti valinneet lelut. En mä tiiä miksei ostanu.

miehen logiikkaa jos vähääkään olen oppinut ymmärtämään niin heille virheen tekeminen on jotain aivan kamalaa. ja jos sinä olet vielä mennyt avautumaan asiasta niin miehes sit varmaan tuumaa et osta ite uudet kerran siitä tollanen show piti pystyyn laittaa.
Jos taas olisit vaan tuumannu et minkäs sille mahtaa, nii ehkä miehes olis ollut itselleenki anteeksiantavaisempi ja mennyt ostamaan jotain lapsille tilalle.
tämä minun arvailuni asiasta. Voisko tuosta vielä keskustella silleen rauhallisesti?

Alkuperäinen kirjoittaja Levoton Strutsi:
miehen logiikkaa jos vähääkään olen oppinut ymmärtämään niin heille virheen tekeminen on jotain aivan kamalaa. ja jos sinä olet vielä mennyt avautumaan asiasta niin miehes sit varmaan tuumaa et osta ite uudet kerran siitä tollanen show piti pystyyn laittaa.
Jos taas olisit vaan tuumannu et minkäs sille mahtaa, nii ehkä miehes olis ollut itselleenki anteeksiantavaisempi ja mennyt ostamaan jotain lapsille tilalle.
tämä minun arvailuni asiasta. Voisko tuosta vielä keskustella silleen rauhallisesti?

Näin. Ainakin mun mies on just tollanen :D Jos olisin mäkättänyt, reaktio olisi juuri tuo. Jos olisin ollut hiljaa, mies olisi käynyt ostamassa uudet ;)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Levoton Strutsi:

Näin. Ainakin mun mies on just tollanen :D Jos olisin mäkättänyt, reaktio olisi juuri tuo. Jos olisin ollut hiljaa, mies olisi käynyt ostamassa uudet ;)

juuri näin ;)

vahinkoja sattuu ja sille ei voi mitään ja huutaminen ei auta, ei lapsellekkaan huudeta (normaalisti) jos tekee jonkun mokan/vahingon... ja niitä sattuu aina ja kaikille tulee paha mieli, jos siitä vielä pitää mennä rähjäämään toiselle.

Eli siis miehille ei saa sanoa tai huomauttaa mitään mistään mokista tai virheistä?

Aika epäreilua...

Saa toki mutta mun mielestä aikuista ihmistä ei saa läksyttää vahingosta. Kyllä aikuinen tietää toimineensa vastuuttomasti enkä näe mitään syytä lisätä sitä pahaa mieltä. Ja riippuu vähän miten asian esittää, se on on eri asia sanoa "no höh, olipas ikävää lasten kannalta" kun karjua naama punasena "v*tun idiootti kun säkään et mitään osaa!!! Täys paska olet!!!" En tiedä miten sä asian esitit mutta sanoin vaan mielipiteeni ;)

Alkuperäinen kirjoittaja vie:
Eli siis miehille ei saa sanoa tai huomauttaa mitään mistään mokista tai virheistä?

Aika epäreilua...

Saa toki mutta mun mielestä aikuista ihmistä ei saa läksyttää vahingosta. Kyllä aikuinen tietää toimineensa vastuuttomasti enkä näe mitään syytä lisätä sitä pahaa mieltä. Ja riippuu vähän miten asian esittää, se on on eri asia sanoa "no höh, olipas ikävää lasten kannalta" kun karjua naama punasena "v*tun idiootti kun säkään et mitään osaa!!! Täys paska olet!!!" En tiedä miten sä asian esitit mutta sanoin vaan mielipiteeni ;)

No lähinnä ulosanti oli lähempänä jälkimmäistä... ja vielä yleisellä paikalla.

Aika epäreilua...

Juu ei tietenkään...ei ne sellasta kestä, ressukat. :xmas: Mä olen huomannut kyllä tommosta täälläpäinkin..jos lapsi tekee jonkun mokan niin VOEHAN ÄLÄMÖLÖ, mut kun herra tekee saman mokan niin eihä siinä sit mittään. Toisaalta, ei se huutaminen kassia takas tuo...

Alkuperäinen kirjoittaja vie:

Aika epäreilua...

Mä olen taas täysin päinvastaista mieltä, aikusta just pitääkin korventaa..lapsia ei. Mut ei toi nolaaminen tietty asiaa paranna..läksyttää ja mieltä purkaa voi muullakin tavoin.

ei taija aloittajalla olla empatiakykyä? ja hän ei näköjään ikinä tee virheitä. säälin hänen miestään ja lapsiaan. täydellinen nainen vaatii varmasti paljon muitakin. itse en olisi suuttunut, koska tietäisin kuinka paljon tommonen harmittais mun miestä, enkä tahtos kääntää veittä haavassa.
se on turha rypistellä, ku paska on jo housussa. sano.

Aika epäreilua...

jos toista rakastaa ihan oikeasti, ei tommosesta asiasta ala edes huomauttamaan. on tainnu olla ap:llä kova lapsuus?

Itse olisin varmaan kans ärähtänyt, mutta jos taas minä olisin ollut mihen tilalla ja mies olisi mulle ärähtänyt niin kyllä olis itku tullut ja viikon mykkä koulu.

Tuomonen kömmähdys jos käy niin varmaan on jpo itellä niin hirvee olo ettei siihen kaipaa enään kenenkään muun syylistämistä kun jo ite tietää että on tullu mokattua ja pahasti, mutta semmosta voi sattua itse kullekin.

Eikä kyse ole nyt että miehelle ei saa ärähtää vaan tuomosesta asiasta ei varmasti tarvi kenellekään ärähtää.

Yhteistyössä