ootteko kertonu facebookissa raskaudestanne? Missä vaiheessa ja miten?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tää vaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tää vaa

Vieras
niin siinä se olikin.. olen nähnyt kaikenlaisia kivoja viestejä kavereiden vauvauutisista. Haluaisin keksiä itsekin jotain kivaa ja nyt olen viikolla 16, joten olisi jo kiva kertoa uutisesta muillekin. Missä vaiheessa te olette laittaneet vauvauutisen statukseenne?

ei saanut kovin hyvää vastaanottoa Facessa, vasta 19 viikolla ilmoitettiin. Tuli kaikenlaisia ilkeitä kommentteja, etenkin miesystävän eksältä jota mies on kohteliaisuudesta listalla pitänyt koska näillä on yksi lapsi entuudestaan. En ymmärrä mikä siinä on ettei voi toisten puolesta iloita.

Laita ultrakuva profiilikuvaksi. Musta se olisi hauskaa. Eikä kai oikeasti keillään aikuisilla ihmisillä tulisi mieleenkään muuta kuin olla iloisia jonkun raskauden puolesta.

Minä en ole laittanu faceen mutta laitoin vietiä kavereille/sukulaisille "Tänään salaisuuden suuren,kuiskaan mukaan tuulen.On masussani pienet sormet ja varpaat,nyt jo varmaan arvaat.On ilomme suuri ja rajaton,meille vauva tulossa on!" :D

rv 32 kirjotin statuspäivitykseen, et kai sitä pitäis alkaa asennoitumaan pikkuhiljaa siihen, et helmikuussa mietä on viisi ja miettimään, et mihin uusimman tulokkaan tavarat laitetaan. Osa kavereistani kyl tiesikin jo, mut siis naamakirjassa sitä ei oltu juurikaan huudeltu, tuli monelle yllätyksenä :D

Alkuperäinen kirjoittaja :
Minä en ole laittanu faceen mutta laitoin vietiä kavereille/sukulaisille "Tänään salaisuuden suuren,kuiskaan mukaan tuulen.On masussani pienet sormet ja varpaat,nyt jo varmaan arvaat.On ilomme suuri ja rajaton,meille vauva tulossa on!" :D

Ihana runo! :)

Alkuperäinen kirjoittaja v:
Eikä kai oikeasti keillään aikuisilla ihmisillä tulisi mieleenkään muuta kuin olla iloisia jonkun raskauden puolesta.

sitä voisi aikusilta ihmisiltä odottaa korrektia ja positiivista suhtautumista. Suurin syy miehen eksän negatiivisuuteen ja tämän ystävien taholta oli se että eksällä oli toiveita yhteenpaluusta ja vetosi että se olisi myös yhteisen lapsen etu. Mies ei suostunut mutta isänvelvollisuudet aikoo hoitaa tietysti.

En ole laittanut. Edellinen vauva kuoli synnytyksessä. Kateellisena vain luen muiden hehkutusta ja autuaan naivia iloa, onnea. Sellaista ei meille enää suoda. Nyt vain varovasti eteenpäin ja toivotaan, että vauva tulee elävänä kotiin.

Mä laitoin, että "olen nähnyt haamun". Suurimmalta osalta se meni ihan ohi, osa ei ehkä uskaltanut kysyä =)
Sitten myöhemmin kun jo maha alko kasvaa - mulla se kasvaa tosi pian näkyväksi jo ennen ku 12rv on täynnä - laitoin, että "ensi kesänä on tiedossa perinteistä joka toisen kesän ohjelmaa" koska meillä 3 lasta, kahden vuoden ikäeroilla ja ovat syntyneet kesällä. Sillon tajus kyllä jo kaikk melkeen. :D

Alkuperäinen kirjoittaja menetetty onni:
En ole laittanut. Edellinen vauva kuoli synnytyksessä. Kateellisena vain luen muiden hehkutusta ja autuaan naivia iloa, onnea. Sellaista ei meille enää suoda. Nyt vain varovasti eteenpäin ja toivotaan, että vauva tulee elävänä kotiin.

:(

Mä laitan varmaan vasta sitten tiedon kun jään äitiyslomalle. Oikeille kavereille ilmoitan muuten ja FB:ssä on niin paljon työtuttuja joille asia ei oikeastaan kuuluu.

Yhteistyössä