ootteko nähnyt reiman uudet toppahaalarit?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nytkypylly
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ihaa4:
Minä olen aina ennen ostanut reimatecit, mutta tämä mallisto on harvinaisen epäonnistunut. Ajattelin ostaa ehkä Legon tänä vuonna.

mites kallita nuo Lego haalarit sitte on? meinasin pökertyä kaupassa kun Legon colleget oli 35e ja hupparit lähemmäs 50e..

Hyviä haalareita nuo Reimatecit on käytössä olleet. Enkä ole niin köyhäettä se hinta tuntuisi mitenkään erityisen kovalta, vähemmän se maksaa kuin monien ihmisten yhden kuukauden saunakaljat tai tupakat... Edes ne vaaleanpunaiset ei ole herkästi likaantuvia, sillä ne saa harjaamalla puhtaaksi ja pesun jälkeenkin kuivuvat todella nopeasti.

Alkuperäinen kirjoittaja tajutonta:
Alkuperäinen kirjoittaja ihaa4:
Minä olen aina ennen ostanut reimatecit, mutta tämä mallisto on harvinaisen epäonnistunut. Ajattelin ostaa ehkä Legon tänä vuonna.

mites kallita nuo Lego haalarit sitte on? meinasin pökertyä kaupassa kun Legon colleget oli 35e ja hupparit lähemmäs 50e..

Ne bioniklet jotka on ominaisuuksiltaan samoja kuin reimatec (taisi jossain testissä voittaakin ) on ihan samaa hintaluokkaa kuin nämä

kiva kun tytölle on nättejä mutta pojille aina jotain V.TUN rumia! mulla oli yksi reiman haalari , sata vuotta vanha(pientä liioittelua..) ja se oli nätti nykyiset niin rumia etten huolisi omille vaikka saisin ilmatteeksi.

Yhteistyössä